Vimsan Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jag vill se bilder av dina finaste/bästa hundhalsband och selen, berätta också gärna vart du har köpt de. ? Siter
mokken Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Lykke sitt lilla halsbånd er kjøpt på etsy.com, Harly sitt hvite har vi fått i gave så det vet jeg ikke hvor ble kjøpt Av seler brukes Bjørkis nomesele, Zero dc multisele og MR sykkelsele http://10414.shop.textalk.se/dragselar/ http://www.canider.no/ http://kreativhund.no/products/mr-sykkelselesporsele 1 Siter
MarieR Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Veldig fornøyd med showmaster halsbåndene fra hooks. Rimelige, behagelige for hunden og av god kvalitet Disse 1 Siter
Urvana Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Har to seler fra det svenske merket, Gustaf&Evita. Behagelige og gnager ikke, i tillegg er de veldig fine! http://gustafevita.se/produkt/ge-hs-bla-navy-dots/ 1 Siter
simira Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Begge hundene har Rogz-seler til tur, Kovu har Webmaster og Nonstop til trekk. Nå har Odin faktisk en veldig fin halvstrup kjøpt på salg hos Hööks, og Kovu et billig fra Dollarstore i Sverige. Men ellers er jeg glad i Hunter. 1 Siter
mokken Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Veldig fornøyd med showmaster halsbåndene fra hooks. Rimelige, behagelige for hunden og av god kvalitet Disse Er størrelsene normale på de halsbåndene? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Er størrelsene normale på de halsbåndene? Jeg har noen showmaster halsbånd, som er ca to str større enn tilsvarende i Hurtta. Men jeg synes de dekkenstørrelsene er litt ville også Siter
Belgerdama Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Får ikke lagt inn bilde, men har Julius K9 sele til begge mine (med Y strap ) og er utrolig fornøyd med disse. Bruker de også som kløv. De har et håndtak oppå som var veldig handy når vi klatret Besseggen. Av halsbånd bruker jeg Hurtta på begge. (frost har også et halsbånd fra Kifani som jeg elsker) 1 Siter
mokken Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Jeg har noen showmaster halsbånd, som er ca to str større enn tilsvarende i Hurtta. Men jeg synes de dekkenstørrelsene er litt ville også Ja jeg har og erfart at dekken str derfra er helt på viddene så da vet jeg ikke helt om jeg tar sjansen på å bestille halsbånd uten å prøve på først Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Ja jeg har og erfart at dekken str derfra er helt på viddene så da vet jeg ikke helt om jeg tar sjansen på å bestille halsbånd uten å prøve på først Det gjorde jeg, og måtte bestille på nytt Ja, husker da jeg var inne på Hööksbutikken og kjøpte regndekken til Bris da han var valp. Ei der med en dachs måtte ha str 50 til dachsen sin. Og det var ikke en stor dachs altså 1 Siter
MarieR Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Er størrelsene normale på de halsbåndene? Litt vanskelig å si, har ikke noe sammenligningsgrunnlag bruker 45 til ziva, og det passer henne veldig bra i alle fall. 1 Siter
Snoffe Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 (endret) @ Jeg hadde sånt halsbånd til border collien og jeg kjøpte nylig til whippeten. Syntes at størrelsen er helt grei, har ikke reagert på at de er veldig stor i str. Er fornøyd med halsbåndet, både til bc'en (hadde str 60) og til valpen (har 30). Lite tips, hooks i åsane har 50% salg på de halsbåndene i grønn. Var igjen en del størrelser som jeg vil tro kan passe en kelpie. Endret 11. August 2015 av Snoffe 1 Siter
mokken Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Takk for svar alle sammen @Snoffe, har ikke tenkt meg i den retningen med det første dessverre. Siter
rosinbolle Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Disse størrelsene, er det omkrets rundt halsen til hunden i cm? Siter
mokken Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Disse størrelsene, er det omkrets rundt halsen til hunden i cm? På halsbånd ja Siter
Snoffe Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Disse størrelsene, er det omkrets rundt halsen til hunden i cm? Nå målte jeg valpen. Han er ca. 30 cm rundt halsen og størrelsen på halsbåndet er 30. Når jeg strammet halsbåndet helt var det ca.30 cm. Så halsbåndet er litt større når det ikke er stramt. Siter
Anette Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Zero DC sele, og kifani halsbånd 1 Siter
Rocket Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Rocky har 2 spesialbestilte halsbånd som jeg liker veldig godt. Har også lyst å bestille et sort med rosa sløyfer på til ham også, fra Collarmania. (Jeg mistet min mor til brystkreft og hun var hans egentlige eier, men pga sykdommen måtte jeg overta ham igjen.) Dog skulle jeg gjerne gjort det på en slik måte at pengene gikk til forskning eller lignende. Så vist noen vet om noe slikt, skrik ut! Fra Kifani. Og fra Minxdesign. (grønt/brunt camomønster på polstringen) Så har han en grønn DC short sele. Og en rosa/turkis hurrta sele som jeg syns er rimelig kul, men den gnager dessverre, så blir særdeles lite brukt. Om dagen bruker vi hovedsaklig dette halsbåndet: Veldig fornøyd med det, utenom at han et par ganger har klart å sette en klo sånn hallveis fast når han har klødd seg. (Har skjedd 2 ganger på de 4årene halsbåndet har vært i bruk) 1 Siter
Recommended Posts