SynneWoll Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Lenge siden jeg har vært her nå, og må lage en engen tråd om hvor fin og stor den fineste Gordon settern Tiko har blitt! Han er nå blitt 16 mnd! Vær OBS på bilde SPAM!!! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Nydelig er han Frøkena mi sier det er den beste rasen! Hun er mest det men,en liten dæsj labrador. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 22. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 SPAM! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Flott hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulrix Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Sååå fin! Har en dvergpuddel men vurderer sterkt gordon setter. Låner naboens gordon setter til jogging og hun er heeeelt nydelig. Min egen er for ung til å jogge med enda, men han vil adri kunne dra meg rundt som JIppi, som hun heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 22. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Sååå fin! Har en dvergpuddel men vurderer sterkt gordon setter. Låner naboens gordon setter til jogging og hun er heeeelt nydelig. Min egen er for ung til å jogge med enda, men han vil adri kunne dra meg rundt som JIppi, som hun heter En perfekt jogge venn må være en Gordon! Vi sykler, jogger og går på fjellturer sammen.. Kunne aldri tenkt meg en annen venn å ha med meg! Han er så snill og, tålomodighet med unger, hunder og elsker mennesker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Fin gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2015 Det var et vakkert vesen Skikkelig unggutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2015 Kjempefin fyr du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2015 Så vakker han er. Har du prøvd han på fugl enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monstermunster Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2015 Så fin han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2015 Så flott hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts