SoppenCamilla Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Hva slags menneskemat er det hunden din liker som er rarest? Joy er veldig glad i ostepop... ..og katta spiser nøtter...
Line_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Han elsker klementin, ellers spiser han ostepop og diverse annet
WheatenMali Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Nå har jeg ikke testet så mye menneskemat på mine hunder men jeg har fått med meg at Nena liker sukkertøy(ga ikke dette med vilje) og hun har også greid å få i seg en chilli Oscar liker ikke mye
Kristina Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Lunah kan til nød spise salat om hu får det. Banan og gulrot er veldig godt, og potetgull da. Hehe. Ellers liker hu det meste av menneskegodteri :ph34r:
Nina Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Så lenge jeg spiser det, så spiser Ero også det hvis han blir tilbudt.
Budd Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Grønnsaker av alle slag..Men trur dæm spis det mest for at den andre ikke skal få det.. å banan..Begge toan hadde stjelt bananer en natt, var bare skrellet igjenn(strødd i hele huset)
*-Hege&Bella-* Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Begge toan hadde stjelt bananer en natt, var bare skrellet igjenn(strødd i hele huset) kjente jeg ikke igjen min egen her nå du hun har gjort nøyaktig detsamme Bella spiser alt hun blir tilbydt.. enten hun liker det eller ikke, er ikke så nøye. hu tar det hun får.. har ennå ikke sett henne ikke spise noe for å si det sånn.. Engang rappa hun toypakken min. med sånn aucalyptus (eller hvordan det nå skrives) okei, mørkegrønn extra da:p også har hun spist sånn fårikål ting. men BARE kålen fysj
LØVEN Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Begge hundene mine er glad i blåbær..og de plukker dem selv! ..og begge kattene MÅ ha litt hundefor hver når jeg forer hundene
Fanny Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Hmmm... Twiggy är galen i Baileys och Paddkäft gillar Irish Coffee...
Line_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Begge hundene mine er glad i blåbær..og de plukker dem selv! ..og begge kattene MÅ ha litt hundefor hver når jeg forer hundene Oi, det var egentlig litt komisk, for akkurat sånn er det hos oss også Hva er det med disse puddlene (og kattene...).
Toya Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 hmm... toya eter vel det hu får tak i hu... hu er matvrak deluxe...
Betty Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Søppeldynga drops å grønn doc. Å så har han stjelt ifa pakken min en gang. Var nedi veska å hentet den selv. Banan er å veldig populært. Men han spiser vel egentlig det meste.
henrikke Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 joda, skal vi se : brød, ost, pålegg over datoen, sauseskvetter.. stort sett alt.Men ikke sopp og grønnsaker som det ikke er saus på..
M.J Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Vesla er veldig glad i saus, ellers vil hun alltid smake på det jeg spiser, selv om hun aldri får. Lisa liker omtrent alt, bortsett fra sure ting og spesielt sitronbrus...
LiLi Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Så lenge jeg spiser det, så spiser Ero også det hvis han blir tilbudt. Samme her
Lazita Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 vell katten skal alltid ha chips når vi spiser det(trode ikke katter spiste sånnt jeg). hundene?? det er litt gøy å se de spise spagetti da, koker altid formye spagetti(klarer aldri å finne den rette mengden) og da får de alltid det som er igjen(blander ikke kjøttdeigen i all spagettien vi tar heller litt på hver porsjon), men det er helt uten saus og sånt og det går ned på høykant.
katchina Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 Pondus liker clementiner, sur agurk, sursild og ellers alt av grønnsaker unntatt sopp. Kara er av den mer kresne typen og liker best kjøtt, poteter m/saus og annen middagsmat. Begge liker blåbær og går også og plukker dem selv.
Toya Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Skrevet 22. Januar 2006 glemte å skrive fiskeboller i hvit saus da... hehe
marcoograya Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Hehe...snakk om rare matvaner på hunder. Raya drikker kaffe, og Marco spiser det meste annet. Søppelbøtte på 4 bein!!!
Ricco Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Begge hundene mine er glad i blåbær..og de plukker dem selv! ..og begge kattene MÅ ha litt hundefor hver når jeg forer hundene Er du sikker på at det er dine dyr du beskriver her..? Mine er også sånn. Også eter chanita rå løk..
Yakine Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Atheo spiser mandariner og så har han spist druer!
M.J Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 vell katten skal alltid ha chips når vi spiser det(trode ikke katter spiste sånnt jeg). Ja, sånn var den katten vi hadde før og, han kom alltid bort og strakk potene mot munnen vår når vi spiste potetgull
LØVEN Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Er du sikker på at det er dine dyr du beskriver her..? Mine er også sånn. Også eter chanita rå løk.. ...er glad i blåbær..men hundemat er ikke det som står øverst på min egen meny
Wanderlust Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Skrevet 26. Januar 2006 den Am.cocker spanielen vi hadde før spiste stikkelsbær, og han plukka de selv.. kom han ikke når vi ropte, så sto han ikke den buska ellers eter rex blåbær(plukker selv), gulrot, og egentlig det meste av menneske godt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar