Gro og Sienna Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 heihei! Eg passer ein litt sann småfeit kooiker no, og lurer litt på kva eg skal gi ho av mat. Ho bruker å få royal canin Light, men ho som eig ho sa eg måtte berre gi andre ting (ho tåler alt). Kva kan eg gi for at hunden skal både føle seg mett, men også gå ned i vekt? Siter
Avani Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Rå gulrøtter gir metthetsfølelse men fordøyes ikke. Det kan være aktuelt å prøve det. Siter
Gjest Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Masse revne gulrøtter, blandet med litt vom. Smak og masse som fyller opp uten å gi mange kalorier. Siter
Gro og Sienna Skrevet 15. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2015 Takk for svar da blir det revne gulerøtter på frøkna. Lille kooikerbollen <3 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Agurk som snack, tilsett vann i maten for mer metthetsfølelse, men det viktigste er å ikke gi for mye, samt lurt å mosjonere/gå turer. Husk også at at når du gir noe utenom maten, må du gi mindre mengde mat senere. Siter
SaraSL Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 vi gir litt mindre mat enn som står på pakken og får masse agurk isteden, da blir det nesten halvparten mat, halvparten agurk. (men vi bruker ikke *slankefor* da). det har fungert kjempe bra Siter
mokken Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 vi gir litt mindre mat enn som står på pakken og får masse agurk isteden, da blir det nesten halvparten mat, halvparten agurk. (men vi bruker ikke *slankefor* da). det har fungert kjempe bra Det som står på pakken er bare veiledende, så ta det med en liten klype salt. Jeg har to hunder av samme rase og lik vekt, den ene trenger betraktelig mer fór enn den andre. 1 Siter
Recommended Posts