Synnikken Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Helloi! Jeg trenger pass til mine søte små denne helgen. Jeg er invitert i 30årsdag utenbys og har Såååååå lyst å delta. Det er snakk om Boris på 7,5 år, Hector på 4,5 år og Kiri på 3 år. De kan deles opp, men Kiri trives ikke helt alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Jeg har en venninne eller to som mest sannsynlig kan, men kan ikke selv. Så hvis du er kool med at folk som ikke er kjenpehundevant (men VELDIG glad i hunder) tar dem, så er det fiksbart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Jeg har en venninne eller to som mest sannsynlig kan, men kan ikke selv. Så hvis du er kool med at folk som ikke er kjenpehundevant (men VELDIG glad i hunder) tar dem, så er det fiksbart! Jeg er cool med det meste, sålenge du går god for de kan de bare låne. Gjengen krever ikke noe særlig. Mat, liten tur og kos, mye kos så er de happy. Red: add meg på.fb du, Synnøve Irene rosvold. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts