Skruffy Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Hei! Jeg og forloveden min er på jakt etter en hund som er allergivennlig med tanke på pels, den bør ikke røyte noe særlig. Hun har god erfaring med Dvergschnauzer, og vi ønsker egentlig denne rasen, men ser også på andre muligheter. Vi ønsker ingen stor hund, men heller ikke en veldig liten. Aktivitetsnivå er ønskelig at er middels, men vi har lyst til å prøve ut agility, så det må være litt futt i den. Vi ønsker en kvikk og lærevillig hund. Siter
xxx12345 Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Ingen grunn til å lete mer da vel?... Men den regnes ikke som allergivennlig dog, selv om den ikke røyter med korrekt stell. Samtidig er det mange allergikere som lever fint med en dvergschnauzer, men om det er du som reagerer bør det testes ut først før dere kjøper valp. 1 Siter
Skruffy Skrevet 10. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Ingen grunn til å lete mer da vel?... Men den regnes ikke som allergivennlig dog, selv om den ikke røyter med korrekt stell. Samtidig er det mange allergikere som lever fint med en dvergschnauzer, men om det er du som reagerer bør det testes ut først før dere kjøper valp. Det er forloveden min som er allergisk, så vi vet at hun ikke reagerer på dvergschnauzere 1 Siter
xxx12345 Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Skrevet 10. Juli 2015 Det er forloveden min som er allergisk, så vi vet at hun ikke reagerer på dvergschnauzere Da er det jo greit Siter
Recommended Posts