giggi Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Hei! Hvordan fungerer nox-registeret? Går det ann å hund ved hjelp av eiers navn? Evt id-nummer? Og er det nok til å "bevise" eierskap over hunden? Hva kreves evt får å bevise eierskap over en hund uten stamtavle? Siter
Easy Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 For å "bevise" eierskap på en hund uten stamtavle så må hundens mikrochip være registrert i ditt navn på www.dyreidentitet.no . Du kan selv søke opp chip-nr her og sjekke hvem chippen er registrert på. Siter
giggi Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Om jeg ikke har chip-nr ?? Har dyrlegen det? Det er det heldigvis, så da jeg jeg puste litt roligere ? Siter
Gjest Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Om jeg ikke har chip-nr ? Har dyrlegen det? Det er det heldigvis, så da jeg jeg puste litt roligere Ja. Du kan gå innom hvilken som helst veterinærklinikk så kan de lese av chippen for deg med skanneren sin. Siter
giggi Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Jeg har desverre ikke hunden her, og de svarer meg ikke... Men kan det ligge inne hos veterinæren vi har brukt? Siter
Gjest Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Jeg har desverre ikke hunden her, og de svarer meg ikke... Men kan det ligge inne hos veterinæren vi har brukt? Jepp Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.