Ganzie Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Er det tilfeldigvis noen soniser som kjører strekningen Oppdal-Trondheim i helga (4-5.juli) som har mulighet til å ta med seg to kaninunger? Kaninungene befinner seg på Oppdal. Siter
Gro Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Jeg kjører antageligvis der neste helg, så hvis det ikke har løst seg til da, kan jeg ta de med Siter
Ganzie Skrevet 2. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Jeg kjører antageligvis der neste helg, så hvis det ikke har løst seg til da, kan jeg ta de med Det blir for sent, da vi kun er i Trondheim i helga, men tusen takk for tilbudet 1 Siter
Zitka Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Prøvd i gruppa for Oppdal Hundeklubb? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Ganzie Skrevet 2. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Prøvd i gruppa for Oppdal Hundeklubb? Sent from my iPhone using Tapatalk Lurt Det skal jeg gjøre, takk Siter
Zitka Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Lurt Det skal jeg gjøre, takk Hvis ikke sier du ifra, så skal jeg høre med noen kontakter Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Ganzie Skrevet 2. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2015 Hvis ikke sier du ifra, så skal jeg høre med noen kontakter Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Ganzie Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Hvis ikke sier du ifra, så skal jeg høre med noen kontakter Sent from my iPhone using Tapatalk Ingen napp hittil Har du noen du kan spørre veldig pent? Siter
Zitka Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Ingen napp hittil Har du noen du kan spørre veldig pent? Samme hvilken dag? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Ganzie Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Samme hvilken dag? Sent from my iPhone using Tapatalk Vi kommer til Trondheim i morgen, (lørdag) så det er det samme om det er lørdag eller søndag 1 Siter
Zitka Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Jeg skal ta meg en runde i morgen også og høre med alle oppdalingene jeg finner da hvis jeg ikke ordner det i kveld Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Ganzie Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Jeg skal ta meg en runde i morgen også og høre med alle oppdalingene jeg finner da hvis jeg ikke ordner det i kveld Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk blir litt borte fra nett frem til i morgen kveld, men mobilnr mitt er 97171647 dersom du trenger det 1 Siter
Recommended Posts