yurij Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Har en ett år gammel ( bah ) liten varebil og bor ved sjøen så jeg kjører ofte rundt med hunder som har badet i saltvann. Dette har ført til at skilleveggen har rustet, gitteret og ramma på gitteret. Har man lov å ta den ut og ordne dette selv? Altså har man lov å skru ut gitteret og sette det på plass igjen selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Ja det kan du. hvorfor sku ikke det være lov, garantiissue på ny bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Ja det kan du. hvorfor sku ikke det være lov, garantiissue på ny bil? Nei, handler om regelverket for varebil.. Da man ikke har lov til å endre eller modifisere skilleveggen, enkelt sagt.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Nei, handler om regelverket for varebil.. Da man ikke har lov til å endre eller modifisere skilleveggen, enkelt sagt.. Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, var det jeg tenkte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Ja, var det jeg tenkte på. Er bare å ta en tlf til vegvesenet så får du svar Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Hun skal da ikke endre eller modifisere. Du kan skru fra hverandre hele bilen og sette den sammen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Hun skal da ikke endre eller modifisere. Du kan skru fra hverandre hele bilen og sette den sammen igjen. Det spørs vel helt hvordan hun skal "fikse" rusta.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Ok, jeg står over kverruleringa i dag. Snart helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Er bare å ta en tlf til vegvesenet så får du svar Sent from my iPhone using TapatalkJa. Jeg vet, men jeg la merke til det nå også lurte jeg. Følte at det ble litt det samme som å bytte til Comfort vegg selv feks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Bare for å få det på det rene, det er ikke å gjøre noe med rusten jeg lurer på. Men det å løsne for så å sette veggen fast igjen selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Men det å løsne for så å sette veggen fast igjen selv. Kjør på! Problemene dukker opp om du flytter veggen på bekostning av størrelsen på varerommet. Blir det mindre enn kravet for grønne skilter må du omregistrere osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 25. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Kjør på! Problemene dukker opp om du flytter veggen på bekostning av størrelsen på varerommet. Blir det mindre enn kravet for grønne skilter må du omregistrere osv. Greit , har ikke tenkt å flytte på noe Vet andre med hund i Stavangerområdet får en ekstra antirust behandling innvendig også på nybiler, men jeg hadde ikke dette problemet med den forrige så jeg trodde ærlig talt den ville holde de tre åra den skal bo her :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Det må jo være en garantisak og ikke noe du trenger å fikse selv vel? Vask og rydd godt baki og lever hos forhandler. Det skal jo ikke ruste så fort, selv om det er fransk bil og bikkjene er blaute baki... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 25. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Ingen biler blir antirusbehandlet bra nok innvendig for å tåle hunder fulle av saltvann til stadighet. Kjenner borzoifolk på Sola som har hatt problemer med at nye tyske biler også ruster innenfra om de ikke får ekstra behandling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts