Djervekvinnen Skrevet 20. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2015 Bildene på instagram blir ikke oppdatert. Er bare hvite,tomme bilder til folk. Får opp tekst og slikt, bare ikke bilde. Står kan ikke oppdatere, eller en sirkel som går i ring. Jeg får lagt ut bilder selv, og får Likes, men ser ikke bildet på siden min. Jeg har logget av og på, og slått av mobilen. Fortsatt ingenting. Det har vært sånn ei uke. Hva kan jeg gjøre for å få instagram til det normale igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 20. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2015 Rart. Jeg tror jeg ville avinstallert Instagram og installert det på nytt. Får du sett bildene på instagram på nett? https://instagram.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2015 Ja det funker. Har aldri prøvd insta på pc faktisk Trodde det bare var på mobil hehe. Ja får prøve å avinstallere å se.. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts