Gjest Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Skrevet 15. Juni 2015 Jeg lurer på hvordan man trener RC. Har tenkt litt på Silvia sitt men vil vite litt mer om Rc først. Hvordan vet hunden at den treffer? Kom gjerne med tips Siter
simira Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Skrevet 15. Juni 2015 Har ikke både Cleanrun og Klickerklok onlinekurs på det tro? Siter
Ane Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Skrevet 15. Juni 2015 Jeg lurer på hvordan man trener RC. Har tenkt litt på Silvia sitt men vil vite litt mer om Rc først. Hvordan vet hunden at den treffer? Kom gjerne med tips Camilla med Pia i BAK? Det er flere i klubben som har gått Silvia sitt onlinekurs nå i vår. Snakk med dem Hans, Marie, Line og Vala blant annet. Siter
Gjest Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Skrevet 15. Juni 2015 Camilla med Pia i BAK? Det er flere i klubben som har gått Silvia sitt onlinekurs nå i vår. Snakk med dem Hans, Marie, Line og Vala blant annet. Jepp meg og Pia i BAK og forresten takktakk Ane. Siter
Recommended Posts