presa baby boy Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Begynner bli en stund siden jeg hadde valp sist og var så ung att foreldra mine tok seg av akkuratt sånne ting men når bytter/mister di tenner og får nye Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 rundt 5 mnd ca har mine felt tenner ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
presa baby boy Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Ok takk malamuten ja er bare greit for man får en sånn stukk i magen når man kommer hjem så ligger det en tann på gulvet min er bare 12 uker da i dagSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cora Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Husker ikke når min mistet alle tennene, som regler ender de opp på gulvet, svelges eller mistes i skogen der de tygger på alt som er. Tror alle tennene var felt innen 6 månder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts