LinL Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2015 jeg og Nico kan godt være med på søndag(nå førstkommende, sant?). Så lenge det ikke blir alt for tidlig på dagen jaa Så bra! Har mulighet hele dagen jeg, men greit å ta det på formiddagen, møtes alt fra 12-15 liksom, så vi har godt med lys Siter
Annik Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2015 jaa Så bra! Har mulighet hele dagen jeg, men greit å ta det på formiddagen, møtes alt fra 12-15 liksom, så vi har godt med lys Jeg har også mulighet hele dagen, så det er bare å skrike ut et tidspunkt Har du tenkt noe på hvor? Helst et sted som er enkelt å komme fram til med buss for min del. Samboeren skal på julebord på lørdag, så jeg har noen tvil om at han er i stand til å kjøre på søndag Siter
LinL Skrevet 17. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2015 Jeg har også mulighet hele dagen, så det er bare å skrike ut et tidspunkt Har du tenkt noe på hvor? Helst et sted som er enkelt å komme fram til med buss for min del. Samboeren skal på julebord på lørdag, så jeg har noen tvil om at han er i stand til å kjøre på søndag hehe, julebord er hard kost! Jeg er skikkelig dårlig på plasser og sånt, særs lite kjent har du noen plasser i tankene? :p Siter
Annik Skrevet 17. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2015 hehe, julebord er hard kost! Jeg er skikkelig dårlig på plasser og sånt, særs lite kjent har du noen plasser i tankene? jeg er heller ikke spesielt kjent. Vi har stort sett holdt oss i nærområdet(Heimdal) og sentrum Siter
LinL Skrevet 17. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2015 jeg er heller ikke spesielt kjent. Vi har stort sett holdt oss i nærområdet(Heimdal) og sentrum hehe. Hva Tenker du trene på da? Eller vil du gå tur helst? Eller begge deler? Tenker litt ift hvor mye plass man trenger liksom En parkeringsplass et sted? Er det kronglete å komme seg til Lade/rotvoll? Ved Statoil bygget, mot lærerhøgskolen liksom. Hvis du vil se på kartet så heter det vel rotvoll allé :p Siter
Annik Skrevet 17. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2015 hehe. Hva Tenker du trene på da? Eller vil du gå tur helst? Eller begge deler? Tenker litt ift hvor mye plass man trenger liksom En parkeringsplass et sted? Er det kronglete å komme seg til Lade/rotvoll? Ved Statoil bygget, mot lærerhøgskolen liksom. Hvis du vil se på kartet så heter det vel rotvoll allé jeg tenkte Nico skulle få trene litt på å være sammen med andre hunder, uten at han trenger å herje villmann, egentlig. Alle hunder er nemlig potensielle leker, og det finnes ikke slemme hunder i hans hode Dit skal jeg vel klare å komme meg! 1 Siter
LinL Skrevet 17. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2015 det funker! flott!! Da møtes vi på parkeringsplassen til Statoil bygget da 1 Siter
LinL Skrevet 18. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2015 det funker! våkna med feber jeg, så kommer ikke i dag! :( Sender PM og, så håper jeg du får det med deg Vi får ta den til uka i stedet, eller når jeg blir bedre!!!! 1 Siter
Recommended Posts