Benedicte Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Er det noen som skal reise Oslo-Bergen før den 23. juni og kan ta med seg Tia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Hør med hestefolk,det er elitestevne i Bergen i helgen (vær kjapp) og masse biler som kjører fra østlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Det kan hende jeg tar en tur i løpet av de neste fjorten dagene. Usikker på om jeg kjører, kan hende jeg går for tog/fly. Men Tia må gjerne bli med, om hun er ladd for kollektivtransport! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2015 Hør med hestefolk,det er elitestevne i Bergen i helgen (vær kjapp) og masse biler som kjører fra østlandet Åh, treig jeg er! Har ikke sjekket tråden før i dag. Det kan hende jeg tar en tur i løpet av de neste fjorten dagene. Usikker på om jeg kjører, kan hende jeg går for tog/fly. Men Tia må gjerne bli med, om hun er ladd for kollektivtransport! Tia er ladd for kollektivtransport, hvert fall om det er tog Hun liker fly også altså, men jeg har ikke flubur i hennes størrelse. Holder du meg oppdatert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2015 Tia er ladd for kollektivtransport, hvert fall om det er tog Hun liker fly også altså, men jeg har ikke flubur i hennes størrelse. Holder du meg oppdatert? Naturligvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts