Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra LC i Østfold.


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

Guest vivere

I løpet av de siste (10)åra har mange snille hundegalninger invitert meg med på ulike aktiviteter med bikkjer som jeg har hatt liten eller ingen kunnskap om. Samt noen aktiviteter som jeg kjente fra før :) @Gråtass har dratt meg med på gjeterhundtrening, LP og spor, @Margrete på schäferutstillinger, treninger og på Norwegian Masters som er en IPO-konkuransse, Johanne på kurs i IPO med Rolf Hegg, Nina, Torunn og Jorun med flere på barmarksløp og sledehundløp, ei anna Nina på trening i Freestyle og HTM og gjennom John fått repetert NRH-trening ved Stavern. Jeg er blitt kjent med så mange utrolig fine og kunnskapsrike folk, har kanskje lært litt samt blitt kvitt noen "fordommer" også :)

Dette bildet er tatt på en åker like ved Vom og Hundemat sine lokaler i Østfold. For å si det mildt var det et drittvær. I vannrett piskende regn og vind sto jeg en hel dag ute på en leirete åker og tok bilder av mynder som løp på kryss og tvers i 50 - 60 km/t etter ei plastfille som til slutt ble "drept". Fingrene ble tilslutt helt blåsvarte av kulden og under skoene hadde jeg et tonn leire - minst. Glad var jeg når en av de flotte myndegale sendte meg inn på kjøkkenet hvor jeg fikk verdens beste grønsaksuppe som smakte himmelsk.

11225200_10153211597875860_7143375005190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den suppen var deg så vel unt der du sto og fotet og fotet med dine blåsvarte fingre (fytti så bekymret vi ble for det) og ALDRI ga deg :D Flotte bilder ble det også, selv om du gråt en skvett da det gikk opp for deg at du misset mine. Men fortvil ikke, sjansen byr seg nok igjen så du kan få fote de vakreste av de vakre *flir*

Takk for besøket og hjerteligst velkommen tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Den suppen var deg så vel unt der du sto og fotet og fotet med dine blåsvarte fingre (fytti så bekymret vi ble for det) og ALDRI ga deg :D Flotte bilder ble det også, selv om du gråt en skvett da det gikk opp for deg at du misset mine. Men fortvil ikke, sjansen byr seg nok igjen så du kan få fote de vakreste av de vakre *flir*

Takk for besøket og hjerteligst velkommen tilbake :D

Det skal gjennomføres trening og CACIL til høsten vet jeg, men først skal jeg til Helgeland og Lofoten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...