Gå til innhold
Hundesonen.no

lady-fiona.moo.no

victoria_e

Recommended Posts

• 1 month later...
Guest Per Olav

Nå har jeg mixa å fikset på siden min :)

http://www.lady-fiona.moo.no

Dere må bare komme med krittik,for da er det jo enklere for meg å gjøre den enda bedre :)

Signer gjerne gjesteboka :)

Med forbehold om at jeg bare har sjekket siden i FireFox og at jeg er vel for konservativ m h t slikt, men siden du spør ;) : Det positive er at siden lastes fort, - det er viktig for de som ikke har bredbånd eller ADSL. Det andre som jeg liker er at den er oversiktlig og grei. Det som *jeg* synes er negativt er at bakgrunnen tar fokus fra innholdet på sidene. Du har endel brutte linker (slik som her http://www.piczo.com/lady-fiona?g=4291868&cr=3 ) - noe som går igjen på flere sider, og jeg er litt usikker med hensikten med linken fra "I Love Fiona". "Tilbake-knappen" kunne kanskje være mere markert?

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye annet å si enn det Per Olav allerede har sagt, jeg synes flott at du har samme bakgrunn på alle sidene, og siden din er veldig oversiktelig og fin :)

Mange flotte bilder av Lady og Fiona.

Gjesteboken er signert, og ps: du må bytte ut buttonen som linker til meg, for navnet mitt er feilstavet på den du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Fin, grønn, lay ;)

Ikke så veldig "utenom det vanlige", men man "trenger" jo ikke det heller!

Fine bilder inne på bildesiden, hihi - Lille Lady hoppet fint over de stokkene gitt :P

Takk for det! Nei det vet jeg men fargen skal snart endres :P

Hehe takk, Lady ja hun liker å hoppe over stokker i skogen hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med Dog Lover, hva med å ha samme bakgrunnsfarge på dagboken som er på hjemmesiden? Personlig synes det jeg var litt ekkelt å ha den overgangen fra grønn bakgrunnsfarge som er på hjemmesiden til en hvit bakgrunnsfarge som er på bloggen :angry: Bare tips fra meg :( Kan hende at grønnfargen som er på bloggen ikke blir så kvass heller hvis du har en annen grønnfarge som bakgrunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...