Gå til innhold
Hundesonen.no

Mulig behov for Thorvaldpass mellom 23.06-09.07 (Trondheimsområdet)


Aslan
 Share

Recommended Posts

Siden det er litt uklart hvordan det blir med hundepass til Thorvald mens vi er utenlands tenkte jeg å lodde stemningen litt her, ønsker ikke å plutselig stå uten pass rett før avreise!

Det gjelder da sannsynligvis deler av tidspunktet nevnt i tittelen (23.06-09.07), det mest prekære gjelder siste uka.

Thorvald er da en finsk lapphundhanne på 4 år, og er stort sett en enkel sjel å ha i hus. Han bjeffer kun på katter, og ikke vant med katter innendørs dessverre. Ellers går han stort sett overens med de fleste hunder uansett kjønn, men kan jo aldri garantere såklart. Er stort sett happy bare han får tur, mat og kos sånn med jevne mellomrom :P Ikke vant til bur inne, og ønsker helst å unngå det selv. Rolig i bil, liker gjerne å gå tur.

Praktisk med relativ nærhet til Trondheim, om det nå blir at han må bytte "hjem" underveis i ferien vår så bor de andre hundepasserne på Byåsen i Trondheim, og siden vi da er på andre siden av kloden må jo evt hundepasserne seg i mellom ordne levering, dessverre :(

11062315_10155506302530341_1595336538812

13670_10155424784770341_2244992362040626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis rotta klarer det, så kan jeg altså. Men da må vi gå litt tur og sånt, for å se om han i det hele tatt gidder å godta pelsballen :P Han gjør somregel det hvis de er rolige og ikke svarer på rotterier. Han hadde hatt godt av det iallefall. Jeg jobber jo da, men han klarer vel å være alene ca 8,5 time han? Har ok size leilighet, så de trenger ikke være alene hjemme i Samma rom liksom.

Du kan jo tenke på det, så vet du at hvis det ikke er noen andre (med litt mer, ehm, trivelige bikkjer) så er det en mulighet iallefall :) Han vil få mye tur og sikkert litt trening om han vil det :P Vi trenger alltids noen til å bære litt i kløven vi :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis rotta klarer det, så kan jeg altså. Men da må vi gå litt tur og sånt, for å se om han i det hele tatt gidder å godta pelsballen :P Han gjør somregel det hvis de er rolige og ikke svarer på rotterier. Han hadde hatt godt av det iallefall. Jeg jobber jo da, men han klarer vel å være alene ca 8,5 time han? Har ok size leilighet, så de trenger ikke være alene hjemme i Samma rom liksom.

Du kan jo tenke på det, så vet du at hvis det ikke er noen andre (med litt mer, ehm, trivelige bikkjer) så er det en mulighet iallefall :) Han vil få mye tur og sikkert litt trening om han vil det :P Vi trenger alltids noen til å bære litt i kløven vi :D

Oooh, høres supert ut! Per i dag ser ting ut til å ordne seg, men tur kan vi jo få til uansett :D

Skulle gjerne, men må pusse opp i det tidsrommet der :(

Takk for tilbudet :D Ekstra hund i oppussing er ikke så artig, så den skjønner jeg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...