Gå til innhold
Hundesonen.no

Videokamera


Malamuten
 Share

Recommended Posts

Har veldig lyst på et videokamera, aller helst type action cam så jeg får filmet litt på tur osv også uten at det blir for vanskelig. Økonomien er dog dårlig så jeg lurer litt på hva jeg skal kjøpe, kommer til å kjøpe brukt ihvertfall. Av gopro, er den første utgaven bra eller er den ikke verdt å kjøpe? Evt hvilke er verdt å kjøpe av de eldre modellene? Hva finnes av tilleggsutstyr? Skulle gjerne hatt display feks, og et vanntett deksel om kameraet ikke er vanntett i seg selv (skal ikke bade med det, men ha det med på tur når det regner osv), ting til å feste på hodet/hjelm, og ser at de nyere ihvertfall kan fjernstyres, finnes det på alle? Filmen bør bli rimelig bra kvalitet, viss ikke kan jeg like greit filme med mobilen.

Finnes det andre gode alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gopro hero 3 black edition. Godt fornøyd med det, og det er masse tilbehør i alle fall. Har feste til å ha på hodet/hjelm, samt ski, sykkel og har også vanntett deksel så jeg har filmet under vann. Har kun hatt gopro, så har ikke noe å sammenligne med. God bildekvalitet, så god at den eldgamle laptopen min slet med å spille av filmene. :P Men den er klar for å havne på et museum, så det er ikke noe å belymre seg for, hehe. Mittn kamera har ikke display, men man kan laste ned en app som gir deg display på telefonen slik at du kan stille inn kameravinkel og slikt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kommer til å gå for gopro hero hd 2 om jeg får tak i et brukt. Det er bla en del bedre enn 3 whiteedition og det samme som silveredition, ihvertfall sånn mtp videokvalitet, og virker dermed å være ganske bra valutta for pengene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Har veldig lyst på et videokamera, aller helst type action cam så jeg får filmet litt på tur osv også uten at det blir for vanskelig. Økonomien er dog dårlig så jeg lurer litt på hva jeg skal kjøpe, kommer til å kjøpe brukt ihvertfall. Av gopro, er den første utgaven bra eller er den ikke verdt å kjøpe? Evt hvilke er verdt å kjøpe av de eldre modellene? Hva finnes av tilleggsutstyr? Skulle gjerne hatt display feks, og et vanntett deksel om kameraet ikke er vanntett i seg selv (skal ikke bade med det, men ha det med på tur når det regner osv), ting til å feste på hodet/hjelm, og ser at de nyere ihvertfall kan fjernstyres, finnes det på alle? Filmen bør bli rimelig bra kvalitet, viss ikke kan jeg like greit filme med mobilen.

Finnes det andre gode alternativ?

Jeg har et ("non-action") men tror at du har for høye krav til at det passer ditt bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...