Gå til innhold
Hundesonen.no

www.dvergpuddel.moo.no

Line_

Recommended Posts

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har kikka nå likte siden din veldig godt må jeg si :P gøy og lese..

Takk takk :D

Tenker det kommer noen nye bilder, som er verdt å se, i morgen :P

Skrevet

Nå har jeg lagt ut 3 nye filmer, nye bilder og skrevet dagbok :icon_clapping:

Bildene ble jeg ganske så fornøyd med :D

Har fremdeles veldig lyst på kritikk av siden, både ros og ris ;)

Skrevet

Flott side Line ;)

Virkelig smashne saker!

Du er utrolig flink på dette her :o

* Skriften på siden kunne kanskje vært et bittelite hakk større, for med min skjermoppløsning så blir skriften litt liten å lese, men ikke umulig ;)

Mange pene bilder av Felix og hans hundevenner ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

En del nytt nå, nye bilder,grattis, farge og bilde på lay! Ta en titt og kom gjerne med konstruktiv kritikk! ;)

Skrevet

Som vanlig synes jeg siden din er flott, og har mye bra innhold. Det eneste jeg har å si er at jeg synes ikke du burde bytte layout så ofte som du gjør. Ikke fordi det ikke er fint, men fordi innholdet teller mer enn nye layouter stadig vekk. Tenk på VG-nett for eks. De bytter aldri layout, men er norges mest besøkte nettsted på grunn av bra innhold.

Men nå synes jeg jo også at du har mye bra innhold da, så det var det eneste jeg hadde å komme med av "kritikk". Jeg synes kanskje siden mister litt av den personlige touchen hvis den alltid ser ulik ut.

(Skjønner at du synes det er morsomt å bytte layout, for det synes jeg er veldig morsomt selv også!) :)

Guest Christine
Skrevet

Kjempe flott side som alltid.

Men som Maria sa så teller innholdet mer enn layoutene...

Du er veldig flink til å snekkre sider og da..Du skal ha ros for det..

Skrevet

Takk takk for ros :)

Nå har jeg forresten lagt ut bildenen fra påskeferien også pluss skrevet i bloggen!

• 3 weeks later...
Skrevet

Fin layout nok en gang ;)

Det Maria sa var meget klokt sagt.

Men det kan jo hende du ikke helt finner ut av hva som er "deg"..

Det er jo veldig morro å eksprimentere litt, jeg syns nå i alle fall det er kjempegøy!

Fine bilder!

• 4 weeks later...
Skrevet

Nå har jeg lagt ut ny layout, skrevet dagbok, lagt inn litt nye bilder på meg og Felix og litt av hvert diverse ;)

Hadde vært fint med litt kritikk og en hilsen i gjesteboken!

Skrevet

Syns siden var kjempe stillig jeg da, fikk liksom Felix veldig godt fram og samt en sommerlay ;) Må pirke litt på skrifta helt oppe syns det var litt mye skygge der.Diverse sida di virker ikke her,samt noen av bannerene på linke siden viser ikke. Men ellers en veldig herlig layout syns du er flink ;)

Skrevet

Fin ny lay, Line ;) Men jeg tror du har glemt å flytte på linkene inne i bildet på menyen, for du må lete litt rundt menyvalgene for å finne linken ;)

Ellers har jeg bare et lite tips - ikke resize bilder gjennom koder i frontpage, da blir de hakkete og smårare ;) Resize dem i photoshop i steden ;)

Men flott - jeg liker denne mye bedre enn den forrige!

Skrevet

Fin ny lay, Line :D Men jeg tror du har glemt å flytte på linkene inne i bildet på menyen, for du må lete litt rundt menyvalgene for å finne linken :o

Takk takk :D

Hmm, sånn er det ikke her :D Men jeg skal få prøve å fikset det når home.no er oppe og går igjen :wacko:

Skrevet

En del oppdatertingen nå :lol:

Bl.a. på diverse siden, om meg siden og skrevet dagbok :D

Koselig om noen skriver i gjesteboka som en liten bursdags presang :)

Skrevet

Har sagt det 120 ganger før, men: Du er kjempe flink Line! :D

Hadde gitt hva som helst for å ha FrontPage nå, har så lyst til å ha muligheten til å oppdatere med bilder osv. hver dag! <_< ;)

Stå på vennen! :(

Skrevet

Kjempeflott lay :)

Riktig så fine farger - og stili bilde av Felix!

Noe pirk:

- Skriften på forsiden kunne kanskje vært litt større? Det ble så stort og tomt mellom selve teksten og oppdateringsruten, eventulet kan du jo legge inn et bilde :)

- Forsiden din har i FF en scroll på høyre side, helt unødvendig med All den plassen du har og boltre deg på, prøv å få bort den scrollen ;)

Siden din brukte lang tid på å laste undersidene dine, sikkert litt problemer med home, for det står at den venter på data derfra.. - Så det kan jo ordne seg!

Fortsett å stå på, du gjør det kjempebra!

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...