Gå til innhold
Hundesonen.no

www.dvergpuddel.moo.no

Line_

Recommended Posts

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Pent design, oversiktlig, behagelige farger, flotte bilder, spennende å lese :( Men savner bilder fra trening

Skrevet

Nå har jeg oppdatert med bilde av meg selv B) Også fikk jeg endelig til css i dagboken og faktisk også sånn halvveis i gjesteboken! :D

Setter stor pris på kritikk!

Skrevet

Kjempe fin den :D Synes dagboken din er så tøff :o Kan hende jeg har spurt om dette før, men åssen program lager du hjemmeside i? Bruker du rammer? ;)

Skrevet

Kjempe fin den :D Synes dagboken din er så tøff :o Kan hende jeg har spurt om dette før, men åssen program lager du hjemmeside i? Bruker du rammer? ;)

Lager i frontpage :o Bruker iframes!

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå er den oppdatert med ny layout, nye bilder, ny grattis og diverse annet småtteri! ;)

Vil utrolig gjerne ha ris/ros!

• 2 weeks later...
Skrevet

Nytt banner på siden, kritikk? :)

Pluss flere oppdateringer som står under oppdatert.

Jeg synes det forrige banneret ditt var finere, selv om jeg godt skjønner at du er stolt av apporten. Dessuten er det altfor vanskelig å lese menyvalgene dine - det tror jeg at jeg har sagt før også..

Skrevet

Jeg synes det forrige banneret ditt var finere, selv om jeg godt skjønner at du er stolt av apporten. Dessuten er det altfor vanskelig å lese menyvalgene dine - det tror jeg at jeg har sagt før også..

Var vel egentlig det at jeg likte bilde, ikke det at jeg var stolt av apporten ;)

Det forrige banneret ble jeg litt lei av :)

Menyvalgene kan kanskje være litt vanskelige å lese ja..hmm..

Skrevet

Jeg syns du har en kjempeflott side. Jeg har ingen problemer med å lese menyvalgene. Masse flotte bilder, og stilig og enkelt og behagelig design. :)

Tusen takk! ;)

Skrevet

FLOTT side Line.. Jeg er utrolig imponert over de fine designene dine!! :D

Det eneste pirket jeghar å komme med er menyen. Den blir veldig liten for folk som ikke ser så godt.. :D Hehe. spurte pappa om han så hva som stod, men det gjorde han ikke. (Men selv har jeg ikke problemer med å lese)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Ny layout, nytt på nesten alle sider, nye bilder på Felix, meg, web og bilder.

Vil veldig gjerne ha både ris og ros :)

EDIT: Også kommet ny løsning på bildene :)

EDIT2: Nå har jeg også skrevet dagbok..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...