Gjest Skrevet 11. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2015 Gratulerer med valget, hun er aldeles nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2015 Murphy har et sånt perfekt valpehode i profil! :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2015 Likte valget, hun har talt litt til meg på bildene hele veien Det blir spennende å følge med henne fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 12. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2015 For en keeper! Hun aner virkelig ikke hvilket eventyr som venter foran henne. Blir artig å føle med på dere framover. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2015 Tiden flyr også er de borte (takk og lov *fniser*)Eller det er fortsatt tre igjen en uke til. Dessverre dårlig med bilder pga enten så vil ikke valpene stå ordentlig, eller jeg sliter litt med å ta bilder selv. Men fikk til de tre siste i går før solen forsvant.DeepEyes Lust for Glory VI, som blir her til hun er 12 ukerDeepEyes Completely Different VI, han er her til neste lørdag. Han syns det var dritt å stå i dag (gøy med valp dere )Også min Murphy, DeepEyes Complete Waste Of Time VIOg med dette så er vel egentlig dette kullet historie når det kommer til kull-tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2015 Det har vært artig å få følge gjengen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2015 Deilig å kunne puste lettet ut denne gangen også . Også har man glemt all jobben når man går i gang med planlegging av neste kull . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts