Guest vivere Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 På LC med @Tøflus. Det er enklere på baner hvor bikkjene løper rett fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 På LC med @Tøflus. Det er enklere på baner hvor bikkjene løper rett fram. Sylskarpt bilde *ros* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Haha Få se noen flere da, gjerne med en hund i fokus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Blinkskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Haha Få se noen flere da, gjerne med en hund i fokus Hum nei Dette får bli unntaket. Legger ikke ut hundebilder på sonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Er det en sel? Er det en kanin? Nei, det er jo Laffen!! Fantastisk blinkskudd Vivere, du er jo simpelthen bare gullegod Får jeg stjele og legge ut på FB, det er bare for bra til ikke å dele med resten av LC-Norge 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Er det en sel? Er det en kanin? Nei, det er jo Laffen! Fantastisk blinkskudd Vivere, du er jo simpelthen bare gullegod Får jeg stjele og legge ut på FB, det er bare for bra til ikke å dele med resten av LC-Norge Du kunne bare våge Sender deg en link til Dropbox når jeg har fått redigert bildene. Ble noen bra av pelsen din også. Her er et av en knøttehund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Du kunne bare våge Sender deg en link til Dropbox når jeg har fått redigert bildene. Ble noen bra av pelsen din også. Det verste er at jeg er dønn seriøs, jeg digger sånne bilder jeg, ikke alltid like perfekt liksom. Type: i dag var Laffen på sin første LC-trening og som alle kan se gjorde han et perfekt løp *flir* Takker og bukker dog for flere bilder og veldig hyggelig å møte deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Det verste er at jeg er dønn seriøs, jeg digger sånne bilder jeg, ikke alltid like perfekt liksom. Type: i dag var Laffen på sin første LC-trening og som alle kan se gjorde han et perfekt løp *flir* Takker og bukker dog for flere bilder og veldig hyggelig å møte deg Rått redigert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Det verste er at jeg er dønn seriøs, jeg digger sånne bilder jeg, ikke alltid like perfekt liksom. Type: i dag var Laffen på sin første LC-trening og som alle kan se gjorde han et perfekt løp *flir* Han gjorde jo det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Rått redigert HERLIG Råskinnet mitt det Han gjorde jo det! Jaaaaa, to ganger til og med 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 OK @ Tøfflus, en til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Tusen takk for flotte bilder Vivere, du er jammen grei altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Nydelige bilder av nydelige hunder! En vakker dag skal jeg og kameraet på noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Rååsa er OUT i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Rååsa er OUT i år. Eli sin fine Lille 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Nydelige bilder av nydelige hunder! En vakker dag skal jeg og kameraet på noe sånt. Lørdag er en vakker dag internasjonal prøve på Trøgstad da, vutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Lørdag er en vakker dag internasjonal prøve på Trøgstad da, vutt Laaangt til trøgstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Hum nei Dette får bli unntaket. Legger ikke ut hundebilder på sonen. Nei tydeligvis ikke Fine bilder, takk for at du delte flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Lørdag er en vakker dag internasjonal prøve på Trøgstad da, vutt Det skulle være moro å se på, men så er det vel utstilling i Leto-hallen samtidig? Valgets kval Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Hmm.... kanskje jeg skal til Trøgstad på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Det skulle være moro å se på, men så er det vel utstilling i Leto-hallen samtidig? Valgets kval Nesj, lc er tusen ganger morsommere (dessuten er det utstilling i Leto søndag også )! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Nesj, lc er tusen ganger morsommere (dessuten er det utstilling i Leto søndag også )! Men på søndag er det ingen samojedhunder der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Men på søndag er det ingen samojedhunder der Mumle Mu har et meget godt poeng, min gode fotograf. Det er kun tre LC-prøver i året, hvorav kun to på Østlandet, og samojedhunder finner du sikkert på flere utstillinger enn akkurat den nå på lørdag. SÅ!! *jepp, jeg har lyst du skal komme til oss nemlig * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts