SoppenCamilla Skrevet 14. April 2015 Rapporter Skrevet 14. April 2015 Jeg fikk være med ei venninne og hennes to barn til Den Lille Dyrehagen. Vi storkoste oss! Man går rundt sammen med aper og papegøye, sommerfugler og ender. Krokodillene, slangene, øglene og surikatene var trygt bak gjerder. Jeg ble overrasket over hvor flinke ungene var til å ikke ta på dyra! Bortsett fra en, og han ble bitt (ikke hull i huden). 11 Siter
Mumle Mu Skrevet 14. April 2015 Rapporter Skrevet 14. April 2015 Det er den ved Brokelandsheia? 1 Siter
Kokospaniel Skrevet 15. April 2015 Rapporter Skrevet 15. April 2015 Det er den ved Brokelandsheia? Brokelandsheia ja Var der før de bygde ut, må nok ta meg en tur til sommeren igjen også. Helst med unger 2 Siter
SoppenCamilla Skrevet 15. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2015 Det stemmer at det er Brokelandsheia. Det er innmari ålreit der! Jeg mata en lemur, og fikk holde en kjempekul øgle! 1 Siter
marjea Skrevet 15. April 2015 Rapporter Skrevet 15. April 2015 Oi, det så gøy ut! Hvor stor/liten er egentlig dyrehagen? 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 15. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2015 Oi, det så gøy ut! Hvor stor/liten er egentlig dyrehagen? Hvis jeg bare skulle gått fort gjennom, uten å stoppe og kikke/mate/holde noen, så hadde det vel tatt 3-5 min. Den er kjempeliten, men veldig koselig! Vi var der på formiddagen på søndag, og det var ikke spesielt mange folk der, så vi gikk i fred og ro, og brukte den tida vi ville. Siter
Mumle Mu Skrevet 15. April 2015 Rapporter Skrevet 15. April 2015 Hehe! Vi stoppa på veikroa der i fjor etter NKK Kristiansand, fant fort ut at det ikke bare var inne i Dyrehagen de hadde dyr Skulle liksom ta noen oppstilte bilder av Stina, plutselig spratt det rundt haugevis med kaniner.... Ikke så kult når jeg hadde drapsmaskina mi i en tynn, tynn utstillingsline 1 Siter
Recommended Posts