LineBeate Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Er det noen her inne som vet om en leilighet hvor man kan ha hund som blir ledig nå til sommeren? Helst i nærheten av NMBU. Flytter sammen med kjæresten og hunden vår, og begge oss tobeinte skal studere på Ås. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Har du hørt med SiÅs om det er en ledig parleilighet på Pentagon? Mener det er lov med hund der. Generelt anbefaler jeg også å følge med på privat bolig til leie-siden på SiÅs sine hjemmesider. Skal si fra om jeg kommer over noe som blir ledig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 maxpris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Jeg satte annonse i avisa den gangen jeg flyttet dit med hund, endte opp med et kjempefint sted hvor jeg bodde i fem år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litchi Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Jeg og kjæresten min flytter også til Ås for å studere og er i samme situasjon. Har snakket med SIÅS men alle hundeleilighetene er opptatt til høsten med mindre noen plutselig trekker seg desverre. Jeg føler med på tråden da jeg trenger tips selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Erfaringsmessig er det lurt å spørre om alle leiligheter hvor det ikke er spesifisert at de ikke tillater hund. Veldig mange utleiere på Ås tillater hund uten at de husker å skrive det i annonsen og det pleier å ordne seg ganske greit for de fleste som har hund. Et annet tips er å spørre på diverse facebooksider for f.eks. Follo bhk, kjøp/salg/bytte i Ås kommune osv. Legg ut bolig ønskes-annonse på SiÅs sine sider (og evt finn og hybel.no). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LineBeate Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Takk for svar, da skal jeg teste ut noen av tipsene deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LineBeate Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 maxpris? 10 000 i mnd, da helst inkl. strøm, internett osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litchi Skrevet 1. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2015 Hei igjen! Vil bare anbefale dere å legge ut annonse på siÅs sine hjemmesider at dere søker leilighet, det fungerte for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts