MissHeike Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Ja, som overskriften sier så lurer jeg på om det er en kode hvor jeg kan bestemme bredden på bildene? Det er så lettvint på dA og bloggen for der bestemmer jeg bredden selv, men om jeg bruker disse bildene her på sonen så er de original størrelse okke som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Ikke som jeg er kjent med, dessverre. Det eneste forumet gjør er å skalere bredden sånn at bildet får "plass" inni skinnet, men filstørrelsen er jo lik. Så kan ende med veldig store bilder . Jeg har gjort om størrelsen i photobucket på noen bilder eller linket bilder fra Facebook, men det kan jo være tungvint hvis du bare ønsker å dele noen bilder du uansett har lastet opp et annet sted og som er i stor størrelse. @AnetteN ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 26. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Ja, det blir tungvindt og photobucket er grei, men jeg syns siden er som sirup. Får vel bare resize i PS å laste opp dit da :< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Forumet skalerer bildene til å passe inni og nei vi har ingen kode for å rezise bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 26. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Ah, så ikke ut som det når jeg brukte forhåndsviser, men da får jeg prøve da Takk for svar ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts