Kristina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Jeg savner den muligheten. Er den borte eller er det bare jeg som ikke har funnet den ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Nederst. Under alle forumene og over statestikken. Til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 hvis du går på alternativer rett over her så finner du den:) og mere til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 hvis du går på alternativer rett over her så finner du den:) og mere til:) Nei, finner ikkeno jeg. Nederst. Under alle forumene og over statestikken. Til høyre. Ja den fant jeg. Men da blir jo alle markert? Jeg vil bare markere ett og ett forum på en måte Så jeg kan få vekk det oransje fra alle de uintressante forumene. Hvis du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Trykk på selve labben. Så blir den blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Okay! Da fant jeg det ut Krever litt tilvenning detta ja, men det går nok fort. Da gjenstår det bare å lære seg quotinga. B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Med quote kan du hake av flere innlegg som du quote. Reply quoter det innlegget du trykker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 det jeg mener er: når du står på hovedsiden i Postboks så har du en knapp som heter alternativ.(eller options hvis det er engelsk) hvis du klikker der så får du fram dette bildet: hvis du velger marker alle innlegg som lest og vend tilbake til hovedsiden så vises alle innlegg i postboks som lest.. Kjempe enkelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Ah, nå fant jeg det. Jeg trykka nemlig på alternativer inni topicen jeg. Og da kom detta opp Men nå skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 hihi ja da blir det litt anderledes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 jai ikke sjøne nooe....-må jeg inn på hver eneste alternativer, på hver eneste sånn ting - f.eks, hundesnakk, foring, alt mulig, o.s.v, for å markere dem som lest? noen som skjønner..? Slik som nå, når jeg har svart her inne, så velger jeg alternativer,og gjør denne blå...men når jeg så går inn på hundesnakk,og går ut igjen derfra, så er den fremdeles orange..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Du kan som sagt bare trykke på selve poten for og gjøre den blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Du kan som sagt bare trykke på selve poten for og gjøre den blå. Huh ??? Jammen før gikk det jo automatisk...det gjør ikke det i det hele tatt nå altså ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar