tigerstripps Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Jeg er en jentunge på noe og tjue, har hatt gleden av hund og hest i mange år. Kjempeglad i dyr og er nå selv på leting etter min helt egne drømmehund til berikelse og glede i hverdagen. Jeg er noe i overkant opptatt av hvordan dyr lærer og kommuniserer, men prøver å ikke bli for opptatt av teori og hvordan ting skal funke i følge en bok. Levende vesener, har jeg lært ofte har en egen mening om hvordan ting henger sammen. Individer og personlighet gjør at ikke alt kan være svarthvit. Uansett jeg gleder meg til å plage dere masse her inne og kanskje lager jeg noen bildetråder med familie bikkja som er en fantastisk liten boxer tispe. Ja og i framtiden så blir det kanskje min egen hund jeg driver å skryter uhemmet av. Håper alle har en fortsatt trivelig lørdag, hilsen meg, Jeanette Siter
Lola Pagola Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Velkommen hit! Bildetråder liker vi! Hva slags hund har du lyst på da? Siter
tigerstripps Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Jeg vet ikke det er så mange fine hunder, men jeg er ganske så hysterisk redd for å overvurdere mine egne evner som problemløser eog velge feil hund. Tror jeg skal poste på rasevelgeren nå straks Siter
Gjest Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Hei og velkommen hit! Blir spennende å se hvilken rase du ender opp med, om den tid kommer. Siter
Malamuten Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Hei og velkommen Vi vil gjerne ha bildespam Siter
Recommended Posts