Aya Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Jeg har en venninne som har flyttet til Oslo. Hun har en kronisk sykdom som krever tett oppfølging og er veldig lite fornøyd med fastlegen. Er det noen av dere (gjerne med litt mer erfaring enn en forkjølelse nå og da) som har tips til en god og "offensiv" lege i Oslo? Må være lydhør og "på", og ikke gå inn med en mistroisk holdning. Send meg i så fall navn på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg kan fraråde et par? legelisten.no kan være litt hjelp ihvertfall. Sjekk også evt. forum for sykdommen hennes? På ME-forumet kommer det stadig spørsmål om anbefalinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Tusen takk for svar, og takk til dere som har sendt PM. Tar gjerne imot flere anbefalinger hvis noen Oslo-boere har det. Forum skal også sjekkes! Det er ikke lett å være kronisk syk og avhengig av en god lege - samtidig som man skal orientere seg i en helt ukjent by! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts