ViCa Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Fant ut at jeg må prøve å være litt mer aktiv her inne! Så tenkte jeg kunne poste noen bilder som venninnen min tok av meg og Mollie i fjord høst. Da var Mollie relativt bæibi enda, og jeg nyforelsket i valpen vår. Hyggelige bilder synes jeg! Bildene er forresten tatt i Botanisk hage i Oslo og ikke alle er like seriøse/vellykket.. Hehe! Se på den valpemagen! Sjenerte er vi ikke.. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 For en fin hund! Hvilken rase er hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViCa Skrevet 12. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 For en fin hund! Hvilken rase er hun? Takk! Faren er registrert JRT i NKK og moren er ifølge oppdretteren også JRT, men er av fargen black tan som ikke er en godkjent JRT farge. Skal jeg være helt ærlig var jeg veldig lite inn i dette når vi anskaffet valp. Jeg og samboer var ute etter en familie/brukshund og var ikke opptatt av så mye annet enn at moren og faren virket som trivlige hunder med godt lynne. Men må innrømme at jeg blir litt betenksom ettersom ørene har reist seg og forblitt slik. I tillegg er hun veldig liten men lang i kroppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Søt da! Jeg tenkte basenji pga uttrykk og ører 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Guuud så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Uansett blanding er hun kjempesøt og rar, håper du blir fornøyd med henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViCa Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Uansett blanding er hun kjempesøt og rar, håper du blir fornøyd med henne. Tusen takk! Ja, kunne ikke vært mer fornøyd egentlig og har vært veldig heldig. Jeg beundrer godheten og læreviljen hennes hver eneste dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViCa Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Søt da! Jeg tenkte basenji pga uttrykk og ører Du er ikke den eneste som har sagt det! Guuud så søt! Tusen takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novaliten Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Så herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2015 Oh my looord så søt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts