tmp Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Hvor dan gjør man vildet mindre enn orginalet? Når jeg skal legge til, får jeg beskjed om at det ikke går for det er for stort (får maks være 200kb). Så hvordan forminsker jeg? Please enlighten me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Du kan åpne det i f.eks. Paint og trykke ctrl+w og justere størrelsen. For å ikke overskrive orginalen kan du klikke på "Fil" -> "Lagre som..", gi det et nytt navn og lagre. Så kan du laste det opp her :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Nå er jeg inne i paint og "endre størrelse på bilde". Kan ikke endre verdi i kb, men prosent og piksler, både vannrett og loddrett. Nå er det på 2160 piksler.. Hva skal jeg endre og til hva? (er helt grønn på området som du skjønner ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Fikk til Takk :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts