Stine Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Siden jeg synes min bedre halvdel fortjener en liten hotellweekend og mine faste bikkjepassere mest sannsynlig er på tur selv så frir jeg til dere Soniser Det gjelder da 3 Staffordshire Bull Terriere, dere kan velge å vrake hvem og hvor mange Trym på 6 år, Tuva 5 år og Vigdis 2 år. Hvis dere vil så kan dere få dere en liten bondegårdsferie ved å bo her hos oss og Vi befinner oss da på Vestre Gran på Hadeland. Trym går overens med alle tisper, men han kan være litt pågående. Får han tilstrekkelig beskjed fra damen så oppfører han seg som en gentleman. Tuva går greit overens med det meste, men hun hater innpåslitne hannhunder og de får klar beskjed om å holde seg unna. Men hun gir en rask beskjed også er det glemt. Men hvis en tispe ikke tar den beskjeden så kan hun nok svare tøffere (aldri skjedd, men hun får ikke lov til å omgåes tisper som er "sterkere" enn henne) Vigdis er et kapittel for seg selv, hun går egentlig ikke overens med noe Vi reiser på formiddagen på Fredag og kommer tilbake tidlig ettermiddag på Søndag. Siter
SiriEveline Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Jeg skulle gjerne Men med enten nyfødt baby eller baby fortsatt i magen tar jeg ikke sjansen. Men håper det løser seg enkelt og greit Siter
Stine Skrevet 24. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Jeg skjønner veldig godt at du ikke tar sjangsen da ja! Det ordner seg alltid, har en kennel som jeg veit dem har det bra hos hvis ingen private kan passe Siter
Lunatic Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Jeg kan høre med resten av boligen om vi kan ta en Synes nok Tuva høres best ut for oss i hvert fall, og jeg orker dessverre ikke mer enn tre hunder i hus Skal høre, så kan jeg gi beskjed 1 Siter
Stine Skrevet 24. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Det ordnet seg, en kompis kommer og skal bo her 8 Siter
Teserere Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Skrevet 24. Februar 2015 Så bra! Hvis det skjærer seg kan jeg sikkert passe Trym 1 Siter
Recommended Posts