skoTner Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Gratulerer med nytt og lekkert design på hundesonen i dag 21... Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Jo tak.. Håper dere blir glade for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Ja gratulerer så masse med nytt flott forum! Litt uvant, men gøy fordet! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Grattis med nytt forum Var veldig uvant, men liker det veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Flott jobba ja! Med litt tilvenning blir det nok lettere å bruke, litt nytt med funksjoner osv. Er veldig takknemlig for rasevalget under medlemsprofilen - det var stilig og opplysende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Flott jobba ja! Med litt tilvenning blir det nok lettere å bruke, litt nytt med funksjoner osv. Er veldig takknemlig for rasevalget under medlemsprofilen - det var stilig og opplysende!! Ja, det synes jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Bra jobba!!! :imrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Gratulerer så masse alle sammen!! Veldig stilig design da!! Kommer til å ta litt tid før jev venner meg til det, men forandring fryder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 kjempebra! går litt tregt her nå, men det ordner seg vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 kjempebra! går litt tregt her nå, men det ordner seg vel Ja, her også.. men det gikk enda treigere istad, så det blir jo bare bedre og bedre(kan jo ha vært internetten her hjemme..). Stilig design, kult med alle valgmulighetene! Veldig uvant, men blir nok vant til det etterhvert.. Godt jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Dette var jemman meg uvant Men bra, liker det, men veldig uvant, må bare ha litt tid på å venne meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Det ble kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Lekkert lekkert.. dette likte jeg særs godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Jeg syntes dette var mye bedre enn det andre selvom det var uvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Vel.. Likte det gamle:p Men så liker ikke jeg forandringer;) Vener meg nok til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar