Kristin_nord Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 Sikkert kanskje blitt spurt om før. Men jeg har lyst til å prøve utstilling på min lille hvis han blir frisk og rask og pen Men jeg er heeeeeelt grønn på alt sånn.Hva må trenes på?Og hva betyr alt innen resultater? Alt som er lurt å kunne, rams det opp Siter
KristinR Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 http://viewer.zmags.com/publication/c9faee6a#/c9faee6a/1 Brosjyre fra NKK som er super for de som er ny i utstillingsringen 2 Siter
Teserere Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 Er det du som har staff? Isåfall arrangerer NTK ringtrening i de forskjellige distriktene, hiv deg med på det Siter
Kristin_nord Skrevet 17. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 Er det du som har staff? Isåfall arrangerer NTK ringtrening i de forskjellige distriktene, hiv deg med på det Ja, jeg har staff okei, da får jeg sjekke på ntk. Kanskje de har noe i nærheten. Hvis ikke er det en annen lokal hundeklubb her.. bare jeg som føler meg teit og synes sånt er flaut Siter
Recommended Posts