Kristin_nord Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Noen som vet hvorfor tapatalk pro bare stopper? Måtte innstallere gratisversjonen for å komme inn på forum. :/ Siter
Gjest Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Gratisversjonen stopper også opp. Eller, etter en viss tid som åpen vil den ikke oppdatere lengre. Så da må jeg avslutte hele programmet og starte det på nytt. Vet ikke om det er i appen eller forumet feilen ligger da, er bare dette forumet jeg er innlogget på på Tapatalk.. Siter
Lillekrapyl Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Jeg har tapatalk pro, og har ikke noe problemer. Siter
Kristin_nord Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 På pro så får jeg ikke svart på innlegg i noen forum. Får bare opp "tapatalk pro har stoppet".. får ikke det på denne gratisversjonen Siter
Kristin_nord Skrevet 16. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Hmm :/ kanskje jeg får prøve å innstallere på nytt igjen da Siter
Recommended Posts