Selbustrand Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Litt dumt at første post blir en klage, men ble såpass irritert at jeg føler behovet for å si ifra påtrengende. Vet ikke hva feilen skyldes dog..? Fikk konstant feil på antispam spm når jeg prøvde fra telefon, feil svar, feil svar. Nåh... Så kanskje det ikke er rødt likevel da tenkte jeg. Rød? Hmm Blå? Blått? Nei... Pokker. Hvit.. Nei, Hvitt. Njet. ARGH Så kanskje ikke første farge, men første bokstav i fargen, bare R? Neei Skikkelig irriterende, jeg måtte slå på pcen for å registrere meg, rødt gikk seff på første forsøk derfra. Jeg har et forslag, siden antispam spørsmålet faktisk krever bittelitt samfunnskunnskap og muligens utelukker våre nyeste landsmenn før de har gjort et kjapt google søk på det norske flagget, kan det ikke da være et hundespørsmål? Hvilken rase er Lassie? Yess, men da har jeg fått det uttav systemet så nå kan jeg gjøre det jeg kom for. Hejhå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Vi var ikke klar over at det ikke gikk via mobil. Takk for tipset! Skal se på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiaotilie Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Syntes mobilversonen av dette forumet er veldig tullete jeg å, foretrekker data.. ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Syntes mobilversonen av dette forumet er veldig tullete jeg å, foretrekker data.. ☺️ Har du prøvd tapatalk? Supert i mine øyne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts