Gå til innhold
Hundesonen.no

Manapass noen dager


pippin
 Share

Recommended Posts

Hei!

Som noen vet skal jeg til Femund på torsdag,og blir der til den 10. februar.

Jeg har hovedsakelig Manapass her hjemme (kjæresten skal passe). Men vi har tenkt litt på det at kjæresten faktisk blir jobbende lenge noen dager, der Mana vil være alene hjemme i opptil 10 timer, og det er jo litt kjipt, selv om det selvfølgelig går i denne korte perioden.

Likevel tenkte jeg å høre om det er noen som har lyst til å ha Mana i noen dager?

Jeg vet det er ekstremt kort varsel, men tenkte jeg skulle prøve alikevel. I tilfelle noen skulle dukke opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri i helgen (inkludert fredag), så hvis hun er ok med andre tisper, så kan hun være hos meg fra torsdag ettermiddag til søndag kveld? Hvis det hjelper noe? Tispa mi er rolig, vil helst ikke leke - og lar som regel andre hunder være helt i fred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun grei med andre hunder? Kan være alene hjemme noen timer på nytt sted?

Hun er grei med andre hunder. Hun kan virke veldig brysk i starten, men det er fordi hun blir litt oppspilt. Alle hanner er null problem, tisper er heller ikke et problem, men hun blir noe stivere i språket istarten, til hun får snust litt. Hun er jo alene hjemme her, men jeg ville avgrenset et område til henne, eventuelt brukt bur på nytt sted. Hos meg sover hun bare gjennom arbeidsdagen.

Jeg har fri i helgen (inkludert fredag), så hvis hun er ok med andre tisper, så kan hun være hos meg fra torsdag ettermiddag til søndag kveld? Hvis det hjelper noe? Tispa mi er rolig, vil helst ikke leke - og lar som regel andre hunder være helt i fred :)

Det hadde hjulpet mye :) Hvor bor du?

Mana er en ivrig sjel,men det er ikke noe vondt i henne. Hun bare synes alt er gøy, men roer seg fort når hun først har fått hilst, og snust og litt sånt. Hun tar også imot beskjeder om den andre hunden blir lei. Mana har nok godt av å være med noen rolige hunder hehe! Inne tusler hun litt i starten på nye steder, men finner seg fort tilrette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde hjulpet mye :) Hvor bor du?

Mana er en ivrig sjel,men det er ikke noe vondt i henne. Hun bare synes alt er gøy, men roer seg fort når hun først har fått hilst, og snust og litt sånt. Hun tar også imot beskjeder om den andre hunden blir lei. Mana har nok godt av å være med noen rolige hunder hehe! Inne tusler hun litt i starten på nye steder, men finner seg fort tilrette.

Jeg bor på Lindeberg, så rett borti gata med andre ord ;)

Skal på kurs i dag, så ikke sikkert at jeg får sjekket sonen i løpet av arbeidsdagen, men send meg gjerne en pm om det er aktuelt. Mana er ihvertfall velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...