Kokospaniel Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Følg Kongevegen på Facebook Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Nå fikk jeg også lyst til å gå den vegen.... Kanskje man skulle hatt sånn "Sonentur" over der? Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Jeg er med Yeyyy! Sikkert billigere enn å dra til Sveits eller Italia eller andre slike fjelland for å gå tur også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Yeyyy! Sikkert billigere enn å dra til Sveits eller Italia eller andre slike fjelland for å gå tur også . Garantert!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 @Siri du har billig overnatting på Filefjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 @Siri du har billig overnatting på Filefjell Ahhh, men herregud - at jeg ikke tenkte på det? Burde skynde meg å booke allerede nå da kanskje . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Ahhh, men herregud - at jeg ikke tenkte på det? Burde skynde meg å booke allerede nå da kanskje . løpe inn på den derre cabinweb'en... Det er anleggsområde rundt der nå, men de nærmer seg ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 løpe inn på den derre cabinweb'en... Det er anleggsområde rundt der nå, men de nærmer seg ferdig. Den derre cabinweb'en ja *ler*. Må vel melde seg inn og greier der, skjønte jeg, men det kan jo være verdt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts