Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Jeg trenger pass til min Westie i en langhelg i mars.

Er rimelig ny på østlandet, så lurte på om noen her inne som kunne anbefale noen gode hundepassere.

Håper noen kan hjelpe :)

post-12809-0-95555000-1422187666_thumb.j

Skrevet

Er hun/han grei med andre hunder og kan være alene med Tinka en arbeidsdag, kan jeg passe, jeg.

Ida, du er så utrolig grei du! Skulle ønske du var naboen min!

• Like 2
Skrevet

@lena bor i Oslo og har egen hund som bor hjemme hos foreldrene nå mens hun studerer, veldig fornuftig og hyggelig jente. Har linket henne tråden.

Edit: Det var visst feil nick... husker ikke nicket hennes, hun er ikke så ofte her inne :P

Skrevet

Nicket står i første innlegget, da @ingvildoline :teehe:

Jeg glemte å si at her i huset er det ikke noe bur eller grinder, så hundene ligger hvor de vil i hundesenger, menneskesenger og sofaer om menneskene er hjemme eller ikke og det er en regel jeg forventer at gjestehunder også følger :sleep:

Skrevet

Nicket står i første innlegget, da @ingvildoline :teehe:

Jeg glemte å si at her i huset er det ikke noe bur eller grinder, så hundene ligger hvor de vil i hundesenger, menneskesenger og sofaer om menneskene er hjemme eller ikke og det er en regel jeg forventer at gjestehunder også følger :sleep:

Mente selvfølgelig nicket til venninnen min :lol::lol: