Gå til innhold
Hundesonen.no

Tålmodighetstest...


Gåsa
 Share

Recommended Posts

Det startet med agurk i går som er favoritten! Jeg er jo vegetarianer så hun får aldri pølse. Er rimelig desperat når møtet andre hundeeiere med det! Måtte kjøpe i dag for øke vanskelighetsgraden :) Usj får ikke snudd de rett vei da...post-4743-0-03845200-1422132820_thumb.jp post-4743-0-00891100-1422132848_thumb.jp

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har et par ganger startet å prøve å lære Nicki "vent" med en kjeks på snuten. Det finner hun seg ikke i, og legger seg svært snurt på andre siden av rommet når jeg starter sånn. Kjeksen får bare være når det skal være på den måten... :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars J : hun har ikke likt det før eller :)

Frk.Nesevis; jeg har jo ikke sagt noe om at hunden er vegetarianer selv om jeg er det? :) Selvfølgelig er hun ikke det! Pølser er ikke så sunnt som godbiter så jeg kjøper eller andre ting. Grunnen til skrev var at jeg er vegetarianer var kun for ta med at ble nok litt ekstra vanskelig. Så selv om jeg ikke stapper hunden min full av pølse betyr det ikke at hun ikke får mye kjøtt mat...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt! :lol:

Blondie kan ha en godbit på nesen hun også, men det er lett å jukse sier hun :P Jeg lærte det inn mens jeg ventet på en agilitykonkurranse en gang med skive med leverpostei. Så klistret den seg fast til nesen hennes, slik at det ikke hjalp å ta hode ned så den falt ned :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...