Gå til innhold
Hundesonen.no

HelsiTar Treningsvest

Recommended Posts

Guest Liquorice
Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe HelsiTar Treningsvest- er det noen som vil dele sine erfaringer om den?
Leser at de er store i størrelsen- jeg bruker vanligvis small/medium i klær (mer mot small), hvilken størrelse burde jeg kjøpe da?
Store og romslige lommer? Slitesterkt materiale som tåler å vaskes?
(Evt forslag til andre, bedre vester som ikke er noe særlig dyrere enn denne?)
:)
Skrevet

Eg har treningsvesten til helsitar, syns den er fantastisk;) Har xl i hurtta sin lifeguardvest og har m i helsitar... ;)

Gode lommar:) Har vaska den en gang, og den er like fin :)

Guest Liquorice
Skrevet

Eg har treningsvesten til helsitar, syns den er fantastisk;) Har xl i hurtta sin lifeguardvest og har m i helsitar... ;)

Gode lommar:) Har vaska den en gang, og den er like fin :)

Takk for svar! Det høres jo bra ut :) Er HelsiTar veldig stor i størrelsen?

Skrevet

Veldig fornøyd med min selv om jeg ikke har brukt den så mye enda. Lommene er kjempe fine i str. Jeg er avhengig av stor plass pga min hund forkjærlighet for bounzer kongen og den minste str får plass i lomma, og det er det ikke mange vester som får til ;)

Guest Liquorice
Skrevet

Veldig fornøyd med min selv om jeg ikke har brukt den så mye enda. Lommene er kjempe fine i str. Jeg er avhengig av stor plass pga min hund forkjærlighet for bounzer kongen og den minste str får plass i lomma, og det er det ikke mange vester som får til ;)

Ja, de er veldig store i str, bestill 2-3 str mindre enn du bruker til vanlig :)

Jeg er normalt en xs/s og har den minste størrelsen, knall fin til sommeren :D Plass til en genser under, men ikke noe vintervest.

Takk, dere!

Da blir det nok HelsiTar :)