ClickerHappiness Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Skrevet 18. Januar 2015 Har ikke hentet hun enda, men kan ikke la være å skryte litt Hils på Vitani, eller Zitara Star's Follow The Dream som hun heter på papirene. Hjerteknuseren Hun er en Shetland Sheepdog. En rase jeg har drømt om å eie helt siden jeg fikk interesse for hund, så navnet hennes passer seg veldig godt. Hun er fra et kull på 3, der alle er soble. 2 jenter og 1 gutt. Begge foreldrene har god helse og veldig flotte eksteriørmessig, så Vitani kommer sikkert til å bli veldig flott når hun blir voksen! Far: Poulsgaards Casual Design, "Kenzo" Mor: Zitara Star's Amazing Grace, "Ronja" Med tanke på hvor gode resultater både mor og far har fra utstilling må vi nesten ta en tur på utstilling vi også! Det er jeg helt ny på og aldri vært med på. Da er det bra at vi har en så flink oppdretter som man kan hjelpe når det trengs. Men først og fremst vil jeg bruke hun til agility (så klart!) og muligens lydighet. Nå blir det spennende å se hvordan min andre hund, Rosalita, vil reagere på det nye familiemedlemmet. Med tanke på at hun har bodd med valp før jeg fikk hun, så tror jeg det vil gå fint. Også er hun så flink med valper "Ronja" med valpene. Nå er det 2 uker til jeg henter hun og jeg gleder med såååå mye! Dere kommer til å se masse bilder fremover 5 Siter
Mackenzie Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Skrevet 18. Januar 2015 Ååå så gøy! Jeg har faktisk hilst på lille valpen din Hentet nemlig selv en Zitara Star valp rett før jul, når Vitani og søsknene hennes var rundt 4 uker gamle. De var noen skikkelige sjarmtroll, og det var forøvrig Ronja også. Lykke til med valpen din, hun er rett og slett dritsøt - og jeg er sikker på at dere får det kjempebra sammen! Siter
Gjest Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Skrevet 18. Januar 2015 Så søt! Og elsker navnet *løvenes konge fan*. Sheltier med bles i ansiktet er så skjønne. Siter
Gjest Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Skrevet 18. Januar 2015 Gratulerer, det blir spennende!! Siter
ClickerHappiness Skrevet 28. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Ååå så gøy! Jeg har faktisk hilst på lille valpen din Hentet nemlig selv en Zitara Star valp rett før jul, når Vitani og søsknene hennes var rundt 4 uker gamle. De var noen skikkelige sjarmtroll, og det var forøvrig Ronja også. Lykke til med valpen din, hun er rett og slett dritsøt - og jeg er sikker på at dere får det kjempebra sammen! Så koselig! Ja, tror det blir en bra match! Siter
ClickerHappiness Skrevet 28. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Så søt! Og elsker navnet *løvenes konge fan*. Sheltier med bles i ansiktet er så skjønne. Hihi. "Løvenes Konge" er en av favoritt-filmene mine Og sheltier ligner jo litt på små løver Siter
tutle Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Åh, så utrolig skjønn! Likte navnet veldig godt Siter
ClickerHappiness Skrevet 28. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Gratulerer, det blir spennende! Tusen takk! Første valp på 5 år, så blir gøy å se hvordan dette blir! Valpetiden er jo så herlig <3 Siter
ClickerHappiness Skrevet 29. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Åh, så utrolig skjønn! Likte navnet veldig godt Tusen takk! Brukte lang tid på å finne ut av det hun skulle hete Jeg elsker spesielle navn! Siter
ClickerHappiness Skrevet 15. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2015 Har helt glemt av denne tråden Her er ihvertfall noen bilder av Vitani. Huff! Hun er allerede 6mnd nå! Hvorfor må de vokse så rask 5 Siter
Recommended Posts