Gå til innhold
Hundesonen.no

Organisering-/Oppbevaringstips!


Titovn
 Share

Recommended Posts

Jeg er en blanding av et rotehuet og ryddemenneske. Jeg mistrives å bo i rot, men jeg skal ærlig innrømme det også er vanskelig å holde ting ryddig - spesielt når man har en del småting, pjusk og pjask!

Jeg har prøvd å google litt på nettet (både norsk og engelsk), men enda ikke fått opp noen særlig idéer jeg liker. Mye gjaldt også for større oppbevaring, som kommoder-løsninger o.l, og det er ikke helt det jeg er ute etter nå. Så da tenkte jeg at jeg kanskje kunne prøve her - for her finnes det mange smarte folk som kanskje har noen tips! :P

Det jeg er mest ute etter er lure måter å oppbevare småting/rot som liksom ikke brukes. Jeg er veeeldig glad i å ta vare på minner (men også veldig streng så det ikke blir overflod). Allikevel føler jeg det ofte blir for mye - men det er kanskje fordi jeg ikke har klart å legge det bort på en ordentlig måte? Jeg har også en del ting jeg vet blir aktuelt å bruke i fremtiden, men ikke nå men jeg bor i kollektiv liksom.

Jeg har også samlet på bursdags-/julekort, men det er kanskje ikke så nøvendig? Jeg har den stygge uvanen å samle på ting fordi jeg blir på e måte knyttet til det. Er det kanskje bare til å kaste alt/mesteparten her?

Jeg har jo tenkt på type esker i forskjellige størrelser, men vet ikke helt hvordan jeg skal organisere et uten at det skal bli for mange esker! Tips? Har tenkt på noe som 2 store plastesker, en tim "Minner" (som jeg liker å ta vare på) og en til "Fremtidig Bruk".

Jeg tegner også mye, og ønsker også å organisere pulten med tegnesakene mine. Noen smarte tips her? Mye ligger allered ei brett/pakkene sine (kull-sett o.l.), men har også noe løst. Noe andre smarte tips enn standar pult-tilbehør?

Blader trenger jeg også å rydde litt pent bort! Mye Donald og Hundesport, og litt andre små blader som er str. A5 (A4 brettet i to størrelse).

Ellers er jeg også åpen for andre smarte løsninger av større versjoner - jeg elsker å være kreativ egentlig og gjemme bort ting litt på en morsom måte. Tar i mot alt av tips til smart oppbevaring og organisering! :D Men jeg er aller mest ute etter å rydde bort småting/rot som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...