Gå til innhold
Hundesonen.no

Dokumentar om separasjonsangst


Monikawt
 Share

Recommended Posts

Interessant!

Litt spesielt om man er ute med venner og telefonen ringer "Bare vent litt, det er hunden som ringer!" hahahaahaha :P

Ellers så tror jeg faktisk at jeg skal bruke GoPro'en (videokamera) når jeg får hund igjen, for det var overraskende mange aktive hunder de hadde i testen. Når jeg hadde min forrige kan jeg huske hun hadde "sovepels" (var veldig tydelig i ansiktet hennes når hun hadde sovet lenge) hver gang jeg kom hjem, så jeg har mine tvil i om hun var aktiv, men ser jo ut som man ikke kan vite helt sikkert ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant!

Litt spesielt om man er ute med venner og telefonen ringer "Bare vent litt, det er hunden som ringer!" hahahaahaha :P

Ellers så tror jeg faktisk at jeg skal bruke GoPro'en (videokamera) når jeg får hund igjen, for det var overraskende mange aktive hunder de hadde i testen. Når jeg hadde min forrige kan jeg huske hun hadde "sovepels" (var veldig tydelig i ansiktet hennes når hun hadde sovet lenge) hver gang jeg kom hjem, så jeg har mine tvil i om hun var aktiv, men ser jo ut som man ikke kan vite helt sikkert ...

Haha, ja! :P

Nei, det er det som er problemet.. Hvis man hører hunden hyle og bjeffe så tenker man fort at det er angst, spesielt om det skjer med en gang man går ut døra. Eller så kan det jo også være kjedsomhet og frustrasjon? Man da vet man gjerne at det er NOE iallefall..

De hundene som ligger i ro men fortsatt er veldig stresset er jo vanskeligere å merke..

Vi festa våpenkamera oppå buret i starten med valpen vår, slik at det filmet store deler av rommet. Ledig kjekt å se og høre hva som faktisk skjer når den er alene hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...