Yodel Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Hei, Har noen venner som er ute etter en schäferhund. De er ute etter en familie/ turkamerat med god helse og trivelig temperement. De bor i Oslo. Noen som vet om noen jeg kan anbefale dem? Jeg er ikke inne i schäferhund-miljøet. Siter
Zitka Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Jeg vet om et par jeg absolutt ikke anbefaler hvis det hjelper Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Guest Gråtass Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Jeg anbefaler varmt Fjellas kennel. De har avlstisper som er mentaltestet, friske og familiehunder. I tillegg er Monica og Tom Atle kjempehyggelige! Siter
Yodel Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Tror det holder med de anbefalte nå Har du link til Fjellas kennel, @Gråtass ? Siter
Guest Gråtass Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Www.fjella.net Jeg synes nettstedet er litt rotete, men det er flinke og hyggelige folk som bor ved svenske grensa, ta en tlf, send mail eller dra på besøk. Siter
Recommended Posts