Lizzie Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Vel igår var det avgårde til en oppdretter for å klippes.. Som dere ser så var hun blitt ganske langhåret etterhvert.....(men veldig fin da ) Synes det var greit at hun fikk litt "klippetrening". Hun var utrolig flink og rolig. Han brukte over 2 timer på "seansen" men hun oppførte seg eksemplarisk hele tiden. Klippemannen skrøt fælt av temperamentet hennes og hvor rolig hun var (er jo enig jeg da ) Sånn ble hun seende ut.. ny hund dette.. Vel min lille "bastard" er nå en liten sjarmør
Jeampi Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Gud så lekker hun ble! Hun har en aldeles nydelig farge!
vipsen Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Penere enn originalen jo Nydelig farge på henne!
WheatenMali Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 wow! Hun ble nydelig *er faktisk litt enig i at hun er penere enn en ekte wheaten* :oops:
Maria Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Stilig farge på henne!! Hun kledde veldig godt den klippen!
Renate A Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Lekker hund du har, med eller uten langt hår, ser så utrolig snill og god ut. Love
Synne N Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Skrevet 19. Januar 2006 Så nydelig hun ble Likte godt fargen hennes
victoria_e Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 fine farger på den hunden hun ble aldeles nydelig
Lizzie Skrevet 20. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 Takk for alle de fine ordene.........For oss er hun iallefall den Perfekte Hund! (Fin både på utsiden og innsiden!)
Wheaten terrier Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 Utrolig vakker hun er!! Ville ikke si at fargen er "bedre" enn hvetefarget, men like fin er den ihvertfall!! Kjempefin med ekte wheaten klipp var hun!
Wheaten terrier Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Skrevet 20. Januar 2006 Hadde forresten vært stilig å "innføre" flere farger på wheaten terrieren Måtte jo bytta navn da (liten vits i at den heter wheaten da), noen forslag?
Symra&Pippin Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 Hun er nydelig. Jeg tror Pippin ville blitt alvorlig forelsket hvis han hadde sett henne! kanskje like godt å unngå det da, de skal vel ikke avles på, hverken Pippin med sin brune nese eller Lotta. Synd igrunnen. Nå var det ikke min mening å starte en diskusjon om blandingsavl!!! Skulle bare si at Lotta er kjempesøt jeg...
Zander&Pia Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Skrevet 21. Januar 2006 å så skjønn da, hun er skikkelig nydelig!!
Lizzie Skrevet 23. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2006 Jeg tror Pippin ville blitt alvorlig forelsket hvis han hadde sett henne! kanskje like godt å unngå det da, de skal vel ikke avles på, hverken Pippin med sin brune nese eller Lotta. Synd igrunnen. Ja det hadde nok blitt søte små det......
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar