MegaMarie Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Tidi eller Blondie trenger pass 11-15 januar. Mamma og pappa kan ta den av hundene som ikke får pass. Tidi har løpetid nå, og kommer til å ha det i den perioden jeg trenger pass. Hun er en aktiv frøken ute, men rolig inne. Hun kan finne på å leke med andre hunder inne, men hun er grei å snakke til. Drar i bånd, men er kjempe lydig å ha løs. Blondie er med på alt, men tåler veldig godt rolige dager. Ganske rolig både inne og ute. Hun er fryktaggresiv mot andre hunder og kan dermed bråke litt i bånd på tur i passeringer med andre hunder. Det er kanskje greit å møtes først om hun skal bo med en annen hund for å se om hun går overens med hunden Siter
Gjest Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Vi kan passe Blondie Jeg har kun en vakt den perioden (senvakt fire timer) og ellers ingen planer. Siter
Wachita Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Skulle til å si at vi kan sikkert passe Blondie og om det er greit for mannen (: Tør ikke sjanse på Tidi pga Khal og løpetid ;P 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Haha, jeg ser den @Wachita. Like greit at Tidi er hos mamma og pappa som har tispe selv. Tusen takk, @ingvildoline Mulig jeg må levere henne dagen før om det går fint. Jeg må sjekke når jeg skal reise Glemte helt å skrive at begge hundene klarer seg fint alene i flere timer Men kanskje greit at du et litt hjemme når Meesha er som han er med tisper. De to gikk jo greit sammen inne da jeg passet Meesha sist Siter
Gjest Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Hadde ikke vært redd for å ha Blondie alene hos oss, men for hennes del vil jeg ikke at Meesha og hun skal være alene sammen, haha Siden Blondie er kastrert er det null stress Edit: Går helt fint om du leverer dagen før:) Siter
MegaMarie Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 En av frøknene søker enda pass Siter
MegaMarie Skrevet 9. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Nå er alt fikser uten om Tidi fra 13/14 Januar til 15 Januar. Mamma og pappa reiser nemlig vekk selv da. Noen som har mulighet? Siter
Recommended Posts