Gjest Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Støtter også DSG, høres bra ut i forhold til det du ønsker i en hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneMari Skrevet 30. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Siden så mange av dere er enige i DSG, så må jeg nok prøve å få hilst på noen og dra på et treff en gang BT ser veldig lik ut DSG! Men siden det virker som er er litt enklere å komme i kontakt med oppdrettere her til lands eller Danmark og sverige, så er kanskje DSG et bedre alternativ for meg Edit: Fant faktisk en svensk oppdretter(?) som driver med både BT og DSG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2014 Siden så mange av dere er enige i DSG, så må jeg nok prøve å få hilst på noen og dra på et treff en gang BT ser veldig lik ut DSG! Men siden det virker som er er litt enklere å komme i kontakt med oppdrettere her til lands eller Danmark og sverige, så er kanskje DSG et bedre alternativ for meg Edit: Fant faktisk en svensk oppdretter(?) som driver med både BT og DSG Det stemmer det. Og de er relativt like. Det finnes flere varianter rundt om i verden, Spania, Argentina og tilogmed Japan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antonius Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Siden så mange av dere er enige i DSG, så må jeg nok prøve å få hilst på noen og dra på et treff en gang BT ser veldig lik ut DSG! Men siden det virker som er er litt enklere å komme i kontakt med oppdrettere her til lands eller Danmark og sverige, så er kanskje DSG et bedre alternativ for meg Edit: Fant faktisk en svensk oppdretter(?) som driver med både BT og DSG Tror det er flere svensker som driver med begge rasene, ja. F eks Sofalex startet vel opp med DSG, men har gått mer over til BT etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Jeg var sammen med en DSG nå i juleferien. Vanvittig kosete, aktiv, snill og spretten hund. Av den litt langbente typen. Fikk veldig sansen for den, jeg Der er det jeg har å bidra med. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneMari Skrevet 3. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Jeg var sammen med en DSG nå i juleferien. Vanvittig kosete, aktiv, snill og spretten hund. Av den litt langbente typen. Fikk veldig sansen for den, jeg Der er det jeg har å bidra med. Hehe. Bare fint med positive opplevelser med rasen, for da får jeg jo bare mer lyst på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2015 Bare fint med positive opplevelser med rasen, for da får jeg jo bare mer lyst på Men hun var ganske intens da. Veeeeeldig kosete og glad i folk. Man må i så fall like den typen atferd dersom det er typisk rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts