Lillekrapyl Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Jeg fikk: To vannkarafler Gavekort på 3 retters på Bølgen & Moi, inkludert barnevakt 500,- Ullvang Rav genser Regntøy Helly Hansen parkas 8 par sorte sokker Laken Ullsinglet Sports-bh Fire bordbrikker Stort glass med tørket kantarell Dusjsåpe Morild lue Tre lysestaker Kari Traa sportsundertøy genser Chai latte Veldig fornøyd med alt sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Åh, jeg/vi fikk mye fint! Av samboer fikk jeg Marko, og han fikk Marko av meg. I november, tidlig julegave Ellers: Moccamaster TV-benk (nok en tidlig julegave) og påfylling på servise Stekepanne Brettspill x3 Maskemarkører og pinnemåler Telysholdere og telys Skjorte Hurrta y-sele til fullvokst Marko (str. 80. Krysser fingrene for at den passer) Teleskopiske grillpinner Har sikkert glemt noe. Nesten garantert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Da har jeg fått siste julegaven, så jeg slenger meg på denne. Fikk mest praktiske ting i år, siden jeg nettopp har flyttet ut. Er alltid greit å få ting man faktisk trenger også, for det er så utrolig frustrerende å plutselig ikke kunne gjøre det man tenkte fordi man mangler helt elementære ting (som er veldig lett å glemme å kjøpe ) Bakebolle Slikkepott Ekstern harddisk med 1TB plass 7000kr Så skal det sies at jeg har fått en del "førjulsgaver", sånn siden jeg flyttet i midten av november. Støvsuger, tørkestativ, diverse kjøkken utstyr, vannkoker og litt mer småtterier. Høydepunktet er likevel gaven fra herremannen min: En 3D-printerpenn Har sett på dem en stund og tenkt at sånn kan jeg bare drømme om å noen gang få ta i, og her sitter jeg med min helt egen.. Fantastisk morsomt, men utrolig vanskelig. Tror det trengs litt (les: masse) trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Endelig hjemme og kan sitte med dataen i fanget uten å få følelsen av at jeg burde gjort noe helt annet Ull-labber Bodum presskannekopp Chai te Godbiter til Lady Penger (brukt til kjole og neglelakker) Vin og penger Vin Vin og konfekt Armbånd fra Snø Krans og lysestake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Min tur: Jeg vil komme med en klissete Lola-variant, jeg. Fineste julegaven fikk jeg i kveld. Begge jentene og jeg sitter og skravler og koser oss og ler så vi nesten tisser i buksa. Babyen sover og livet er bare fint 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts