MarieR Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 noen som skal dit? jeg skal kopiert fra kulesider.net: VELKOMMEN TIL SUNNDALSØRA 30. APRIL 2006 SUNNDAL HUNDEKLUBB INVITERER TIL UTSTILLING, OG VALPESKUE ( alle raser ) UTSTILLINGEN FOREGÅR UTENDØRS PÅMELDINGS,- OG BETALINGSFRIST : 3. APRIL Gruppe 1: Samtlige raser ( unntatt border collie, schäferhund, shetland sheepdog, working kelpie). Australian shepherd, bearded collie, beauceron, bergamasco,belgiske fårehunder, collie, mudi, lancashire heeler, old english sheepdog, puli, pumi, schapendoes : Helge Werner Hagen, Norge. Bouvier des flandres : Rolf Pedersen, Norge. Welsh corgi pembroke/cardigan : Ewa Nielsen, Sverige. Øvrige raser : Ove Germundsson, Sverige. Gruppe 2: Samtlige raser ( unntatt, dobermann, grand danois, newfoundlandshund, rottweiler ). Boxer, pinscher-rasene, schauzer-rasene : Rolf Pedersen, Norge. Landseer, leonberger : Ewa Nielsen, Sverige. Sennenhund-rasene, anatolsk gjeterhund, bordeaux dogge, broholmer, cane corso, dansk.svensk gårdshund, engelsk bulldog, engelsk mastiff, napolitansk mastiff, pyreneerhund, pyreneisk mastiff, sankt bernhardshund, spansk mastiff, tibetansk mastiff : Helge Werner Hagen, Norge. Øvrige raser : Ove Germundsson, Sverige. Gruppe 3: Terriere: Border terrier, jack russel terrier, kerry blue terrier, norfolk terrier, west highland white terrier : Henrik Johansson, Sverige. Øvrige raser : Ove Germundsson, Sverige Gruppe 4: Dachshunder : Nete Wunsch, Sverige. Gruppe 5: Samtlige raser ( unntatt jagende spisshunder, finsk spets, norrbottenspets, ). Chow chow, grosspitz, kleinspitz, mittelspitz, podenco canario, podenco ibicenco, podengo portugues : Henrik Johansson, Sverige. Basenji, etnahund, japansk spisshund, keeshound, norsk buhund, pomeranian, samojedhund, shiba, siberian husky, västgötaspets : Ewa Nielsen, Sverige. Øvrige raser : Ove Germundsson, Sverige. Gruppe 6: Samtlige raser : Nete Wunsch, Sverige. Gruppe 8: Kooikerhund, barbet, lagotto romagnolo, portugesisk vannhund, spansk vannhund, , wetterhoun : Ewa Nielsen, Sverige. Gruppe 9: Samtlige raser ( unntatt puddel ) : Bichon havanais, bolognese, chinese crested, griffon belge/bruxellois, Petit brabancon, shih tzu : Ove Germundsson, Sverige. Øvrige raser : Henrik Johansson, Sverige. Gruppe 10: Samtlige raser . Afghansk Mynde, borzoi, irsk ulvehund, skotsk hjortehund, whippet : Henrik Johansson, Sverige. Saluki : Ewa Nielsen, Sverige. Øvrige raser : Ove Germundsson, Sverige. Priser: Ekst. 270,- Vet. 150,- Valp 150. LP 270,- . Betaling sendes Sunndal Hundeklubb, PB 86, 6601 Sunndalsøra. Innbetalingskonto: 4035 38 85156. 1/2 pris f.o.m. 3.dje påmeldte hund med samme registrerte eier (gjelder ikke valp og veteran ). 50% tillegg ved betaling etter fristens utløp. NB! Skriv på rase, hundens navn og reg.nr på innbetalingen. Påmelding sendes: Gunn Tronstadhagen, Rømmesv. 9, 7300 ORKANGER. ELEKTRONISK PÅMELDING. http://www.kulesider.net Kontaktpersoner etter kl.17.00 : Heidi,tlf. 71 69 02 14, Tor,tlf 71 69 41 60. Vi tar forbehold om dommerendringer. Påmelding er økonomisk bindende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Jeg skal dit Skal stille berner sennen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 På bursdagen min jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Jeg er ganske så sikker på at jeg skal dit å stille Ike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 19. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Jeg er ganske så sikker på at jeg skal dit å stille Ike. da få jeg endelig møtt deg og Ike da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 du får nok det da vet du om det er hytter eller lignende i nærheten som man kan leie?hadde tenkt å være på hytta vår den helgen,å kjøre derifra,men er litt usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Vi skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frifart Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Lykke til med Ike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 næmmen heisann! og tusen takk for det :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 dit skal vi stille Zander og Pia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Jeg har lyst, men blir vel litt langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Jeg har lyst, men blir vel litt langt neeeida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 neeeida Ok, kom å hent meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Ok, kom å hent meg da :oops: det er kanskje litt langt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 :oops: det er kanskje litt langt :oops: Neeeida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Neeeida smarties!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Hehe, tror nok jeg skal dit ja Noen som vet om noe sted å bo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Jeg har lyst, men blir vel litt langt Du må jo stille i Stange samme helga da. Det skal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Du må jo stille i Stange samme helga da. Det skal jeg. Hadde glemt den jeg Kan godt hende vi kommer dit, sia det ikke er så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Hehe, tror nok jeg skal dit ja Noen som vet om noe sted å bo?? Hvilken dag stiller du da? om du stiller lørdag kan dere kanskje campe hos oss..vi har hytte på oppdal, så vi drar nedover til sunndalsøra på lørdagsmorgen kan spørre mamma visst du har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 buhund-jenta: er det langt ifra oppdal til sunndalsøra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 buhund-jenta: er det langt ifra oppdal til sunndalsøra? ca en times kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Jeg skal stille Mini der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Hvilken dag stiller du da? om du stiller lørdag kan dere kanskje campe hos oss..vi har hytte på oppdal, så vi drar nedover til sunndalsøra på lørdagsmorgen kan spørre mamma visst du har lyst. Hmm.. Er ikke sikker jeg. Skal finne det ut etter hvert. Var det forresten der dere hadde hytte Tonje? Og blir det så dere skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Hmm.. Er ikke sikker jeg. Skal finne det ut etter hvert. Var det forresten der dere hadde hytte Tonje? Og blir det så dere skal dit? hytta vår ligger 45 minutter fra sunndalsøra, har god plass vi også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar