Teserere Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Jeg har ny TV. Når jeg kobler til pc via HDMI kommer bildet opp på skjermen, men bildet er for stort, så jeg ser ikke menylinje øverst og startknapp nederst... Hvordan justerer jeg på dette? Siter
Teserere Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Jeg må nok ha det inn med teskje Hvor finner man det? Siter
Wachita Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Hvilken maskin har du? Windows eller mac? Lettere å forklare hvor du skal gå for å endre det (: Siter
Teserere Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Windows. Samsung. Siter
Wachita Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Da skal det være noe alá Kontrollpanel - Display/Skjerm - Skjermoppløsning vil jeg tro. Det beste er å bare teste de forskjellige oppløsningene og se hvilke du trives best med. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Da skal det være noe alá Kontrollpanel - Display/Skjerm - Skjermoppløsning vil jeg tro. Det beste er å bare teste de forskjellige oppløsningene og se hvilke du trives best med. Letteste er å høyreklikke på desktopen. Skjermoppløsning. Noen TV'er kan og behøve å justere "Ratio". På fjernkontrollen typisk merket som firkant i firkant. Siter
Wachita Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Letteste er å høyreklikke på desktopen. Skjermoppløsning. Noen TV'er kan og behøve å justere "Ratio". På fjernkontrollen typisk merket som firkant i firkant. Det er godt mulig! Har ikke hatt windows maskin på 6 år, så litt rusten ;P Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Joa, Og for å få valgt noe fornuftig oppløsning for TV kan det være du må Extend / utvide skjermene. ( Sånn at du kjører tv og pc skjerm separat. Duplicate blir likt på tv og pc. Siter
Teserere Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2014 Letteste er å høyreklikke på desktopen. Skjermoppløsning. Noen TV'er kan og behøve å justere "Ratio". På fjernkontrollen typisk merket som firkant i firkant. Det med fjernkontrollen funket! Tusen takk! 1 Siter
Recommended Posts